Beantwoord

Onterecht worden afgewezen

• 26 juni 2019
  • 2 reacties
  • 951 Bekeken

Ik heb contact gehad met T-mobile over het aanvragen van een abonnement dit wordt telkens afgewezen door een persoonlijk reden aldus Klantacceptatie van T-Mobile. inmiddels 3x een formulier opgestuurd maar reactie blijft uit. inmiddels een brief gekregen met uitnodiging om een mobiel abonnement af te sluiten bij T-mobile hierop ingegaan en vervolgens naar de T-mobile winkel gegaan als nog met de brief in handen afgewezen. de T-Shop medewerker heeft gebeld met afdeling klantacceptatie en die zeggen ons u heeft een verkeerde brief ontvangen het had een afwijzing moeten zijn ipv een goedkeuring ivm met persoonlijke reden deze willen ze ons niet geven. ik vind dit onterecht wij hebben ook brieven van focum en experian bijgevoegd en deze worden genegeerd

Mijn Gewenste Oplossing

Dat ik als Persoon gezuiverd wordt en in de toekomst klant kan worden zonder problemen onder mijn naam want ik heb altijd netjes betaald.

Mocht het nodig zijn stuur ik u ook de brief die ik heb gekregen.
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2019, 10:11

Hoi @Flowbowtje,

Een heel lastig probleem en snap dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost wil zien!

Ik kan je jammer genoeg hier niet verder bij helpen, in verband met de bescherming van jouw privégegevens. Niet iedereen mag alles zomaar inzien van onze klanten en ik heb die bevoegdheid dus niet, anders had ik je natuurlijk direct verder geholpen!

De informatie is ondertussen bekend bij je, maar dit moet via het afwijzingsformulier worden opgevraagd. Er is ook een veld voor opmerkingen, daar kun je jouw verhaal en gewenste oplossing plaatsen.

Heel erg veel succes en als er nog iets is waar ik bij kan helpen, let me know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Flowbowtje,

Een heel lastig probleem en snap dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost wil zien!

Ik kan je jammer genoeg hier niet verder bij helpen, in verband met de bescherming van jouw privégegevens. Niet iedereen mag alles zomaar inzien van onze klanten en ik heb die bevoegdheid dus niet, anders had ik je natuurlijk direct verder geholpen!

De informatie is ondertussen bekend bij je, maar dit moet via het afwijzingsformulier worden opgevraagd. Er is ook een veld voor opmerkingen, daar kun je jouw verhaal en gewenste oplossing plaatsen.

Heel erg veel succes en als er nog iets is waar ik bij kan helpen, let me know!
Beste David

Wij hebben geen informatie ontvangen van klantacceptatie enkel een verkeerde brief
Er wordt nog steeds persoonlijke situatie genoemd die afdeling geeft ons die informatie ook niet.
en weigeren met ons in contact te treden.
wij hebben inmiddels meerdere malen het afwijzingsformulier ingevuld en verstuurd maar geen reactie retour ontvangen. ook gebeld met het hoofdkantoor

dit speelt al 2 jaar neem aan dat het nu toch opgelost gaat worden.

Met Vriendelijke groeten
Florin Hilberink

Reageer