Beantwoord

Onterechte BKR registratie telefoonkrediet verwijderen

• 16 april 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Ik blij want mocht eindelijk mijn abonnement verlengen. Helaas is de telefoon horende bij het af te lopen abonnement al even onherstelbaar kapot. Dus was blij dat ik een nieuwe kon kiezen. Maar helaas werd dit afgewezen. Dus dacht eens kijken bij BKR. En zie tot mijn verbazing het toestelcrediet van mijn zoon bij mij geregistreerd. Hij heeft bij verlengen het abonnement op zijn naam laten zetten. Hij betaald de telefoon ook en het bijbehorende abonnement. In My t-mobile staat ook alleen mijn eigen telefoon waar nog 53 euro open staat, want abonnement loopt in augustus af. 

Maar de telefoon van mijn zoon hoort niet bij mij geregistreerd te zijn. Want daarom krijg ik nu niet de telefoon die ik bij mijn abonnement wilde, of moet hem los kopen of enorm veel bij betalen. 

Hoe kan de registratie van mijn naam en gewoon naar mijn zoon waar hij hoort?

icon

Beste antwoord door eric 16 april 2021, 06:01

Weet je zeker dat het andere abonnement op zijn naam staat? Want contract overname met toestel is niet mogelijk. Dus misschien geeft hij eerst verlengd en toen een overname aangevraagd? Die is dan afgewezen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Weet je zeker dat het andere abonnement op zijn naam staat? Want contract overname met toestel is niet mogelijk. Dus misschien geeft hij eerst verlengd en toen een overname aangevraagd? Die is dan afgewezen.

Nou hij heeft telefoon verlengt en het toen gelijk op zijn naam gezet, of al iets er voor. Het abonnement dat mijn zoon nu heeft, is wel hele vele jaren van mij geweest.

Maar nu staat het abonement dus op zijn naam, en betaald ook alles. Alleen staat zijn telefoon bij mijn BKR geregistreerd.

Abonnement krijg ik wel maar geen toestel krediet. Ik heb nog een telefoon die dus bijna afloopt en mijn andere zoon zijn telefoon die ook bijna afloopt. 

Deze twee zouden eventueel afbetaald  kunnen Worden, maar dan nog hoort deze registratie niet bij mij thuis.

Reputatie 6
Badge +12

Als hij het toestel (eerder) afbetaald wordt de lening bij het BKR inderdaad afgemeld.

Misschien gaat dit sneller dan BKR registratie van de ene op de andere persoon zetten.

Reageer