Beantwoord

Onterechte verlening

• 13 juni 2019
  • 11 reacties
  • 948 Bekeken

Beste klantenservice,

Graag zou ik contact met jullie willen hebben over een verlenging van een contract. Het betreft een abonnement wat op mijn naam staat maar wordt gebruikt door mijn zoon. Nu is hij twee weken geleden door iemand van T-Mobile benaderd over verlening van dit abonnement. Vlak daarna ontving ik een mail van jullie in mijn mailbox met de mededeling dat het contract voor 2 jaar was verlengd. Volgens mij kan dit niet aangezien ik het contract op mijn naam staat. Nu was ik op vakantie en kon daarom niet eerder reageren.

Ik hoor graag van jullie hoe dit kon gebeuren.

Jolanda
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2019, 10:26

Hi Jolanda,

Ik heb bij deze je verlenging geannuleerd. Je kan nu op je gemak even oriënteren en kijken wat je wilt doen. Als je onze hulp nodig hebt, laat het vooral weten!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jolanda,

Dat hoort inderdaad niet te gebeuren. Excuses hiervoor!

Wil je dat ik de verlenging voor je annuleer? Laat het dan gerust weten, want dan maak ik dat meteen in orde voor je!
Hallo Jaimy,

Ja, graag het nieuwe contract even annuleren ( was per 1 mei 2019 verlengbaar). We gaan met elkaar kijken hoe en wat we precies willen. Het betreft bestelnummer 40205331
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jolanda,

Ik heb bij deze je verlenging geannuleerd. Je kan nu op je gemak even oriënteren en kijken wat je wilt doen. Als je onze hulp nodig hebt, laat het vooral weten!
Dank je wel voor het snelle regelen
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Jolanda. Ik wens je een mooie dag toe!
Goedemorgen,

Ik ben van de week gebeld door een medewerker van jullie met de vraag of ik mijn contract alvast wou verlengen. Ik heb aangegeven dat ik daar nog even over wou nadenken, maar nu heeft hij per ongeluk toch mijn contract verlengd.Is het mogelijk dat jullie dit terugdraaien?Mijn bestelnummer is 40788425 alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vera,

Excuses voor de verwarring. Ik heb het direct voor je teruggedraaid. Ik hoop dat je alsnog je contract bij ons verlengd, want we zien je graag terug!
Dank je wel!!!
Goede morgen,

Ook bij mij is het contract verlengd terwijl ik te kennen heb gegeven dat ik daar nog niet over uit ben. Ik heb daarnaast geen toestemming gegeven en zou het op prijs stellen als dat hersteld zou worden.

Bij voorbaat dank,
Stefan
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Stefan,

In ons systeem zie ik terug dat je zojuist al contact hebt gehad met mijn collega en dat jouw verlenging eruit is gehaald. Als wij nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Super service! 1000 x dank!!!

Reageer