Beantwoord

Ontevreden trouwe klant


Sinds 30 november 2015 mag ik een nieuwe toestel kiezen. Van te voren heb gelijk al bekeken welke ik zou willen hebben. Keuze is gevallen op de Iphone 6S met 3GB en 120 belminuten. Via de website heb ik gechat met een medewerker van T-Mobile, om te vragen of er iets aan de prijs veranderd kon worden. Helaas was dat online niet mogelijk.
Het is met net als andere klanten van T-Mobile opgevallen dat je als huidige en trouwe klant, geen korting en/of extra's krijgt bij het verlengen. Via de forum heb ik meerdere reacties gelezen van de klanten, waarbij zij ook het zelfde bedrag moesten betalen als nieuwe klanten, aansluitkosten niet meegerekend. Op de forum viel mij op dat de medewerkers van T-Mobile steeds aangaven dat je het beste kon bellen voor een goede aanbod. Na dit te hebben gelezen heb ik T-Mobile opgebeld. Een beleefde meneer gaf aan dat ze niks konden veranderen aan het aanbod, omdat het om een Iphone ging. Ik kon alleen een korting krijgen van € 2,-, mits ik zou kiezen voor 12 GB en onbeperkt bellen. Dat sloot natuurlijk totaal niet aan, bij wat ik wou. Ik heb bedankt voor zijn aanbod.

Bij andere providers kwam ik betere aanbiedingen tegen, terwijl ik dan een nieuwe klant zou zijn. Ik ben nu al benieuwd naar een aanbieding die ik zou krijgen als ik mijn contract daar zou verlengen, na 2 jaar.

Ik moet zeggen dat ik diep teleurgesteld ben in het feit dat T-Mobile geen aandacht bied aan trouwe klanten. Na bijna 10 jaar tevreden klant te zijn bij T-Mobile, moet ik zeggen dat ik overweeg om mijn huidige contract te verlengen.
icon

Beste antwoord door Rosan 4 december 2015, 20:31

Beste T. Öztürk aangezien je nog een topic heb geopend sluit ik deze meerdere topics zijn in strijd met de https:// https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786

En een linkje naar je lopende https:// https://forum.t-mobile.nl/stel-samen-stel-bij-463/contract-loopt-af-262135/index1.html#post1286737,
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Niet te verlengen*
Reputatie 6
Badge +13
Beste T. Öztürk aangezien je nog een topic heb geopend sluit ik deze meerdere topics zijn in strijd met de https:// https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786

En een linkje naar je lopende https:// https://forum.t-mobile.nl/stel-samen-stel-bij-463/contract-loopt-af-262135/index1.html#post1286737,