Beantwoord

Ontvangst telefoon na vroegtijdige verlenging.

• 7 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi T-Mobile,

Mijn telefoon doet het niet meer naar behoren en wil graag zo snel mogelijk een nieuwe telefoon. Nu staat er op My T-Mobile dat ik mag verlengen, maar dat mijn nieuwe contract pas ingaat als mijn huidige contract afloopt.

Nu is mijn vraag: Als ik nu verleng en ik kies een nieuwe telefoon, krijg ik deze telefoon dan wel per direct of pas na afloop van mijn huidige contract?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

MisterJarps
icon

Beste antwoord door Muberra 7 augustus 2017, 18:05

Hoi MisterJarps,

Welkom op ons forum!

Het antwoord van ChrisTien klopt helemaal. Je kunt nu jouw abonnement verlengen en dan krijg je ook direct het nieuwe toestel mee. Dus dat is geen enkel probleem. Ga lekker naar een T-Shop bij jou in de buurt en dan loop je met een mooi toestel weer naar buiten. 🆒

Als je nog vragen hebt, ben je welkom om die te stellen. Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe toestel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ik kreeg in de shops van T-mobile het toestel altijd gelijk mee.
Volgens mij is dat nog zo!
Snel naar de shop en een mooi toestel uitzoeken👍🏻 Veel succes.
Reputatie 4
Hoi MisterJarps,

Welkom op ons forum!

Het antwoord van ChrisTien klopt helemaal. Je kunt nu jouw abonnement verlengen en dan krijg je ook direct het nieuwe toestel mee. Dus dat is geen enkel probleem. Ga lekker naar een T-Shop bij jou in de buurt en dan loop je met een mooi toestel weer naar buiten. 🆒

Als je nog vragen hebt, ben je welkom om die te stellen. Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe toestel!

Reageer