Beantwoord

Openstaande factuur /verlenging

  • 24 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 617 Bekeken

Ik wil mijn abbonement verlengen. Maar ik had nog een openstaande rekening die heb ik gister betaald. Alleen nu blijft hij zeggen dat ze nog bezig zijn met verwerken maar in de facturen staat alwel dat ze betaald zijn. De ene zegt 24 uur tot verwerking(bij facturenpagina) andere zegt 3 dagen (als ik wil verlengen). Wanneer kan ik nou gaan verlengen?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 augustus 2019, 13:18

Hi @Cherylynnxo

Wat super leuk dat je wilt verlengen. Ga je soms voor een nieuw toestel? ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je kan verlengen via My T-Mobile. Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement! Als ik nog iets voor je kan betekenen, let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Cherylynnxo

Wat super leuk dat je wilt verlengen. Ga je soms voor een nieuw toestel? ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je kan verlengen via My T-Mobile. Ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement! Als ik nog iets voor je kan betekenen, let me know!

Reageer