Vraag

[Opgelost] Vertraging in contractsvernieuwing / bestelling.

Hoi,

Eergisteren toestel + verlenging van huidig abonnement verstuurd. Geen bevestigingsmail ontvangen. Gisteren nogmaals gedaan en weer geen bevestigingsmail ontvangen. Gebeld met T-mobile en gaven door dat er een storing is en dat ik geduld moest hebben. Mijn vraag is hoe lang gaat het nog duren voordat ik een bevestigingsmail krijg ban mijn bestelling?

78 reacties

dat weet niemand want er zijn mensen die wachten al een week .ik zelf is op 24-9 zelf binnen 24 uur beloofd .toen was er al probleem u moet binnen 48 mail ontvangen tehebben zo niet gewoon bellen .ik weet niet of ze bij u een belofte hebben gemaakt .dan kan u ze daar op aan spreken .de man die ik 25-9 belde van t-mobile . beloofde mij dat ik op 26-9 een foon had want ik moest hem een cijfer geven nu weet u wel welk cijfer ik hem gaat geven .
Hoe dom kan een website zijn?  Ik zit ook al vanaf de 24e te wachten op een bevestiging. Kan niets te maken hebben met een storing. De meest simpele website onthoud op zijn minst wat je aangevraagd hebt. ( denk aan een winkelmandje)  hier kun je nergens bij je gegevens zien dat er ook maar iets aangevraagd is. En is het zo moeilijk om een bevesting te sturen naar een email adres dat op zijn minst hetgeen je aangevraagd hebt, ontvangen is en dat het in behandeling is genomen.Storing?
Ik wacht al sinds gisteren op de verlenging van mijn abonnement.
Zo'n 8 jaar klant, nog nooit problemen gehad.
Gisteren in een T-mobileshop geweest om mijn abonnement weer te verlengen.
Volgens het systeem moest ik wachten op goedkeuring.
Ik kon daardoor ook mijn nieuwe note 3 niet meenemen.
Inmiddels zijn we ruim18 uur verder, en ik heb nog steeds geen goedkeuring!!!
Hoe kan dit?!....'k ben diep teleurgesteld!!! :-(((
Verlenging kan soms tot 48uur duren. Alleen is er bij sommige verlenging (externe verlenging zoals belsimpel etc. Storing/vertraging) of dit ook het geval is bij T-mobile weet ik niet. Ik vind het wel jammer dat ze van alles tweeten behalve dat er storing is met verlenging.
Grt. Alcoholiccheese
Bedankt A.C, het schijnt dat de t-mobile met een nieuw systeem werkt...aldus de mensen in T-mobile shop. Ze hebben er gisteren al tientallen klanten naar huis moeten sturen met hetzelfde probleem.
Dat er een storing is, kan ik nog in komen, maar maak het ook kenbaar op de website,
anders krijg je alleen gefrustreerde klanten...die dadelijk allemaal weglopen!!!
Zie je maar weer, "If it isn't broke, don't fix it".
Veel beter dan "geen ansjovis".
Inmiddels via Twitter een tweet gekregen van T-mobile dat er een storing is:
" @TMobile_NL: @baziosiwa Er is een storing in de beoordeling van de nieuwe orders wij proberen dit binnen 24 uur alsnog op te lossen, excuses hiervoor."
Inmiddels zijn we 24 uur verder.
Ik gevallen gehoord die al dagen op hun toestel wachten.....tja...misschien toch tijd voor VODAFONE
Vanmiddag naar de winkel geweest voor een simpele verlenging van mijn contract.
Lukte niet! Een error in het nieuwe systeem.
Dus helemaal geen storing, maar een programmeringsfout!!! Lekker getest.
Kom ik thuis had ik een mailbericht van T-Mobile ontvangen:

Onlangs ben je in de T-Mobile Shop geweest. We hebben toen gesproken over een abonnement voor jou.
De aanvraag hiervoor is gecontroleerd en goedgekeurd, het nummer is: 5069834.
We zien je graag terug bij ons in de T-Mobile Shop om je abonnement af te sluiten en alles voor je in orde te maken. Mocht je nog vragen hebben, dan ben je uiteraard ook van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile

Aangenaam verrast weer naar de winkel gegaan.
Wat schetst mijn verbazing? Niets....weer lukte het niet.
T-Mobile doet er blijkbaar alles aan om mij naar de concurrent te jagen.

SCHANDALIG!!!
Reputatie 6
Badge +8
@ Ravens vervelend dat het zo tegenzit.
De moderne techniek gaat vaak ook gepaard met soms storingen.
Dat zie je bij alle providers terug , momenteel heeft Vodafone een vervelende storing.
Even afwachten, zit weinig anders op.

Laat je het verdere verloop nog weten?

Groetjes,
Centaur
@ravens: ik wacht al bijna 2 dagen op een simpele verlenging, blijkbaar ben ik niet de enige die het is overkomen en die er langzaam over gaat nadenken om naar de concurrent te gaan!!!
Ik wacht al een week. En sommige nog langer.
Hi

Donderdag ben ik bij een T-Mobile shop geweest om mijn abbonement te verlengen in combinatie met een toestel. Volgens hen moesten ze wachten op autorisatie, maar het duurde zolang. Ze hadden een storing en werd vervolgens naar huis gestuurd. Ben vandaag weer teruggegaan om het te verlengen en dat was goedgekeurd maar door een 1 of ander reden toch weer niet. Ik snapte hier niets van en toen vroeg ik of ik het gewoon online kon verlengen. De medewerker vertelde me dat ik dat het beste kon doen en dat hij verder niks voor mij verlengd heeft. Nu wil ik het gaan verlengen, maar er staat 'jou verlenging is in behandeling'. Weet iemand hier wat ik nu moet gaan doen, want ik ben bang dat die medewerker het niet heeft geannuleerd waardoor ik het nu niet zelf kan verlengen.

Hoop snel op een reactie.
Voor mij alweer de 3e dag, ik ga de hele aanvraag annuleren....tja jammer dat het zo moet... Bye Bye T-mobile
Reputatie 6
Badge +16
@iedereen

Onze excuses voor de late reactie. Het is bij ons bekend dat bepaalde bestellingen en vernieuwingen niet goed doorkomen in het systeem. Onze collega's zijn druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra hier meer informatie over bekend is zullen we jullie hierover informeren.

Onze excuses voor het ongemak!
Vorige week (24/9) mijn abo online verlengd (ander nummer dan ik al eerder verlengd had) , maar kreeg geen mail. Storing zij de Klantenservice , wacht het 7 dagen af (standaard tekst opleiding klantenservice medewerker) als het dan nog niet opgelost is moet je maar weer eens bellen. Na 1 dag alweer gebeld , probeerde eerst de schuld op mij te schuiven dat ik wel iets niet goeds zou hebben gedaan , maar het bleek vast te staan. Iemand zou handmatig alles gelijk in gaan zetten en dan zou alles goed komen. Maandag (30/9) maar weer gebeld , ja de afdeling IT is er mee bezig.
Nu al 8 dagen te wachten op een normaal antwoord , maar een klant zelf op de hoogte houden is er al helemaal niet bij , ja een sms hoe je de service vond (wat denken ze zelf).
Ik hoop dat ik via deze weg misschien wel een antwoord kan krijgen en dat iemand mij uitleg kan geven waarom het allemaal zo lang duurt en ik constant aan het lijntje wordt gehouden (de actie van de korting van de korting op internet en belminuten in September is ondertussen ook al verlopen).
Iemand ? , Gr Cyril
Bijna iedereen die hier post, wacht nog maar enkele dagen tot een week op uitvoering van zijn/haar bestelling/vernieuwing. Ik wacht al 5 (!) weken zonder een duidelijk, op mijn order gebaseerd, antwoord. Enkel algemene antwoorden en verzoeken om geduld te betrachten...

Zie: https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/afspraken-worden-totaal-niet-nagekomen-215092/
Ik wacht inmiddels al 3 weken terwijl reeds 2x toegezegd is dat mijn toestel eerst in week 39 geleverd zou worden...maar de klantensercive liet mij gisteren weten dat ie toch echt deze week vrijdag geleverd zou worden.... vraag me af hoe? want er is nog steeds geen contact met me opgenomen voor leverings afspraak...wat n bende... bahbah... een lachertje...je zou er maar werken...en van je opdrachtgever..leidinggevende de opdracht krijgen de hele dag je klanten te moeten voorliegen....
Ik wacht ook al een paar weken op een toestel. Ik heb al een paar maal met de klantenservice gebeld, iedere werknemer komt weer met een andere smoes en verder gebeurt er niks. Ik heb een paar maal op maandag en donderdag per sms een "statusupdate" gehad, op dit moment komen zelfs die niet eens meer binnen. Het verhaal dat T-mobile heeft over een taskforce die het probleem gaat oplossen klinkt ook als een mooi smoesje, volgens mij bestaat die taskforce uit nul personen en een ezel.... Ze krijgen het probleem in ieder geval al een aantal weken niet opgelost.
Reputatie 2
De Z1 toestellen zouden vanaf vandaag leverbaar zijn. Krijg dan ook vandaag een mail van de koerier om een bezorgafspraak te kunnen maken?
Gisteren T-Mobile contract opgezegd... geloof het of niet... vandaag via andere provider toestel ontvangen...besteld gisteravond on-line voor 20.00uur...10.05 stond koerier in opdracht van AMP logistic voor de deur...zo makkelijk kan het zijn...was niet de bedoeling om weg te gaan bij T-Mobile...echter de leugens want ik zou in week 39 definitief mijn toestel krijgen...meerdere keren hebben ze me dit verteld...(per mail)...nou..vergeet het maar .....ze reageren uberhaupt niet op mails i.z. de klacht!!!klanten service die niet reageert op n klacht!!!!   personeel van t - mobile..moeten van hun leidinggevende zo de klanten aan het lijntje proberen te houden.....als ze openheid van zaken hadden gegeven...niks aan de hand...wel vervelend...mensen..als jullie al een contract beieindiging in overweging nemen...zorg bij T-Mobile ervoor dat je het echt per mail bevestigd krijgt..Ik vertrouw ze voor geen meter meer...daar heb ik genoeg redenen voor...bel ze over je klacht...wellicht krijg je te horen..dat het mogelijk zou moeten zijn binnen 3dagen je bestelling te hebben...... vergeet het maar....
MIjn telefoon 48 uur geleden besteld (z1 van Sony) en vandaag een bezorgafspraak kunnen maken 🙂 het valt nog mee, maar als mij een bevestigins mail beloofd word binnen enkele minuten wil hier niet 10 uur op hoeven wachten!!

Gisteren T-Mobile contract opgezegd... geloof het of niet... vandaag via andere provider toestel ontvangen...besteld gisteravond on-line voor 20.00uur...10.05 stond koerier in opdracht van AMP logistic voor de deur...zo makkelijk kan het zijn...was niet de bedoeling om weg te gaan bij T-Mobile...echter de leugens want ik zou in week 39 definitief mijn toestel krijgen...meerdere keren hebben ze me dit verteld...(per mail)...nou..vergeet het maar .....ze reageren uberhaupt niet op mails i.z. de klacht!!!klanten service die niet reageert op n klacht!!!! personeel van t - mobile..moeten van hun leidinggevende zo de klanten aan het lijntje proberen te houden.....als ze openheid van zaken hadden gegeven...niks aan de hand...wel vervelend...mensen..als jullie al een contract beieindiging in overweging nemen...zorg bij T-Mobile ervoor dat je het echt per mail bevestigd krijgt..Ik vertrouw ze voor geen meter meer...daar heb ik genoeg redenen voor...bel ze over je klacht...wellicht krijg je te horen..dat het mogelijk zou moeten zijn binnen 3dagen je bestelling te hebben...... vergeet het maar....

He Matzz, goed gedaan! Bij welke provider heb je besteld. Daar heb ik wel oren naar. En meerderen hier vermoed ik.

Groeten.
Ik baal ervan dat het zolang duurt :(
Ik wacht ook al 3 weken op mijn telefoon...
Dat wordt nog wel erger, ik wacht al 5 weken...... En erger nog, ik heb voor mijn zoon besteld omdat hij nog geen 18 jaar is, nadat hij heel lang heeft gespaard en nu eindelijk het geld had. Hij wacht dus al 5 weken op zijn toestel. En verwijt mij dat ik bij T-Mobile heb besteld en niet bij een ander....
Zie dat er vorige week iemand gereageerd heeft van T-Mobile dat ze het zo snel mogelijk aan het oplossen zijn. Toch wel triest dat er binnen zo groot bedrijf op de IT afdeling zo weinig kennis van zaken is. Lijkt me een duidelijk gevalletje van die reclame waar iemand aan de klant vertelt dat ze er druk mee bezig zijn en dan verder gaan met darten. Hulde !!!!

Reageer