Vraag

[Opgelost] Vertraging in contractsvernieuwing / bestelling.



Toon eerste reactie

78 reacties

Dat wordt nog wel erger, ik wacht al 5 weken...... En erger nog, ik heb voor mijn zoon besteld omdat hij nog geen 18 jaar is, nadat hij heel lang heeft gespaard en nu eindelijk het geld had. Hij wacht dus al 5 weken op zijn toestel. En verwijt mij dat ik bij T-Mobile heb besteld en niet bij een ander....




Maar je kan het nog cancellen !
thmt90 schreef:

Maar je kan het nog cancellen !



Inmiddels ook gedaan, met als reden "Grove nalatigheid" en "het niet nakomen van afspraken".

Na bijna 6 weken wachten had ik er genoeg van....
Ik heb na 4 weken wachten ook gecanceld. Bij de laatste keer bellen was de reden waarom mijn toestel nog niet is geleverd, dat er zoveel verlengingen zijn gedaan dat de bezorger het niet allemaal optijd rond kan brengen. Rot lekker op
Razza schreef:

@iedereen

Onze excuses voor de late reactie. Het is bij ons bekend dat bepaalde bestellingen en vernieuwingen niet goed doorkomen in het systeem. Onze collega's zijn druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra hier meer informatie over bekend is zullen we jullie hierover informeren.

Onze excuses voor het ongemak!



Meer dan een week geleden werd dit bericht geplaatst. Collega's zouden druk bezig zijn om het probleem op te lossen. Nu, een dikke week later is er geen update of een oplossing gemeld. Het kan toch niet zo zijn dat er na een week nog geen enkele voortgang geboekt is. Wat een IT-afdeling is dat! Beste moderator's, graag een update!
Ik heb mijn Xperia Z1 een paar weken geleden besteld, ik ben hier niet blij mee hoe het nu gaat. 

Maar ik vind het erg schandalig dat users de IT afdeling uitkafferen (min of meer), ik ben zelf een IT'er en het gaat vaak om een 3rd party applicatie die ondersteund wordt door een derde partij. T-mobile is dan hier afhankelijk van een ander bedrijf. Dus om zomaar ongenoegen te uiten jegens de IT desk is wel erg laag van sommige users. Ik vind het WEL jammer dat de helpdesk van t-mobile alleen maar zegt dat het niet werkt, terwijl ik wil weten waar het ongeveer fout loopt. Is het in de applicatie zelf? of is het een interface die de orders dropt in een ander systeem(zoals SAP bijvoorbeeld).

Om het nu even on-topic te houden, ik zit te denken om mijn order te annuleren en later een verlenging aan te vragen, wie kan mij adviseren hoe dit het beste te doen?
Reputatie 2
T-Mobile jullie bakken er niks van zo te zien !!! zoveel mensen met het zelfde klach alll zo lang ! SCHANDALIG
Werkelijk lachwekend.
1 oktober contract vernieuwd. Toestel zou ik een note 3 krijgen.
Nu 15  oktober. Helemaal niets. Als ik bel zeggen ze steeds komt eraan. Zal handmatig worden gedaan.
Dus weer mail dan met annulering en dan weer verlening. Terugbellen ? nee hoor.
Ik heb een zakelijke aansluiting. Heel triest dit.
Vanomrgen maar is met gsmweb gebeld. Toestel op voorraad daar. Echter hun mogen pas voor vijf maanden voor datum aan de slag. Met andere woorden twee weken. Zit er toch over te denken om zakelijk maar over te stappen naar vodafone.
In ieder gveal betere klantenservice.
TRIEST
Na het niet krijgen van de bevestigingsmail ben ik maar is gaan speuren hier... pfff had ik nou maar eerder gekeken en niet verlengd 😞 ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik iets hoor anders zullen ze mijn toch echt ergens in een winkel zien zaterdag!!
Reputatie 6
@iedereen, excuses voor de late reactie!

@Gladjekker, heb je inmiddels al bericht van T-Mobile ontvangen m.b.t. de bestelling?

@Matzz, vervelend om te lezen dat het zo gelopen is. Ik zie dat je al contact met Willem hebt.

@lfo en Quarcas, volgens onze info heb je het toestel inmiddels ontvangen. Veel plezier ermee!

@anouk2109, ik zie dat de order is geannuleerd. Het toestel is helaas niet meer leverbaar. Heb je hier wel of geen bericht van ontvangen? Wellicht is de e-mail in de spam-inbox terecht gekomen.
Reputatie 5
@Tobytje ik zie dat je order inderdaad wel erg lang blijft hangen! Onze excuses hiervoor. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

@lammietv200 mijn collega heeft je order geannuleerd zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen of je verlenging in de T-Shop kunt laten doorvoeren. Excuses voor het ongemak.

@KarinM ik zie dat je order is geannuleerd en dat je de verlenging hebt doorgevoerd in een T-Shop. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan zien wij jou graag terug op het T-Mobile forum.

@Ashwin2 Ik zie dat één van je twee orders is geannuleerd. Je eerste order blijft helaas nog hangen in ons systeem. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat wij de order alsnog kunnen uitleveren. Excuses voor het ongemak.

@sarmen ik begrijp dat je zo reageert. Wanneer je een bestelling plaatst wil je het nieuwe toestel natuurlijk zo snel mogelijk in handen hebben. Wij gaan ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk het toestel in handen hebt, onze excuses voor de vertraging.

@TheSwanzi Welkom. Ik zie dat jouw order inmiddels is afgeleverd bij onze koeriersdienst. Je zult bericht van hun ontvangen over het maken van een afleveringsafspraak. Alvast veel plezier met je bestelling!

@marcelalmere wat vervelend om te lezen dat ook jouw order is vertraagd. Wij gaan ons best doen om de order zo snel mogelijk uit te leveren. Onze excuses voor deze vertraging en het ongemak.
Nu inmiddels heel veel mails verder. Nog steeds helemaal niets. Zeer slechte klantenservice. Beloven van alles.
Ik zou iedereen adviseren. Annuleren die order. Gan naar gsmweb. Iets duurder maar wel nakoming van een beloofte.
Reputatie 4
@ marcelalmere

Ik kan me voorstellen dat deze situatie bijzonder vervelend is. We zijn druk bezig om dit op te lossen maar het gaat om een technisch gecompliceerde storing. Ik zie dat mijn collega je via de e-mail van een antwoord heeft voorzien. Mijn excuses voor het ongemak!
@Tom, @WillemE:

Het is nu al meer dan twee (!) weken geleden dat ik mijn order (die toen 6 weken hing in jullie systeem) via mail heb geannuleerd. Geheel in de lijn der verwachtingen heb ik tot heden GEEN reactie/bevestiging van de annulering ontvangen. De order bestaat nog altijd, maar hangt inmiddels 8 weken in het "systeem". En nog altijd durven jullie te zeggen druk bezig te zijn de situatie op lossen en vragen jullie om geduld! Ha, ha, 8 (ACHT) weken hangt mijn order al......Hoe dan ook. Ik heb inmiddels al een ander abonnement en toestel, dus de hangende order hoeft niet meer uitgevoerd/geleverd te worden, als dat uberhaubt nog zou gebeuren! Graag ontvang ik hier een bevestiging van de annulering, naast een schriftelijke bevestiging via mail. Ik wacht verder af........... al 8 weken....... Schande!
@iedereen:

https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/afspraken-worden-niet-nagekomen-215092/

Succes met het wachten........
Reputatie 2
@ WillemE

technisch gecompliceerde storing ? ik heb in de technische dienst gewerkt als er een storing was gingen we der onmiddelijk heen en binnen een dag was het verholpen jullie zijn der inmiddels 2 maanden mee bezig ben best wel benieuwd wat voor een technische team jullie hebben als ik jullie moet geloven zijn ze all 2 maanden mee bezig 8 weken 5 werkdagen per week is 40 uur per week x 8 = 320 uur met 1 storing bezig ... -_-' zet er desnoods meer man in ga in ploegen.......
Reputatie 5
@Tobytje wat vervelend om te lezen dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik wil je adviseren om hierover onze klantenservice te benaderen via 1200. Zij kunnen je doorverbinden met onze Sales afdeling die de mogelijkheid heeft om je order direct te annuleren. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
sarmen schreef:

@ WillemE
jullie zijn der inmiddels 2 maanden mee bezig ben best wel benieuwd wat voor een technische team jullie hebben als ik jullie moet geloven zijn ze all 2 maanden mee bezig 8 weken 5 werkdagen per week is 40 uur per week x 8 = 320 uur met 1 storing bezig ... -_-' zet er desnoods meer man in ga in ploegen.......



Precies wat ik dacht...
Beste T-Mobile,
Kan iemand mij nu de stand van zaken doorgeven.
Na de laatste mail van WillemE dat ze aan het zoeken zijn niets meer gehoord van T-Mobile.
Waar is mijn bestelde Samsung S4 Mini, order 1898766.
Gaarne graag een reactie
27-10-13 12:42

1  

Goedenmorgen,

Ik heb mijn contract verlengd online bij T-Mobile op 31/08/2013 16.54.

Dus twee maanden geleden.

Mijn contract loopt af op 28/10/2013.

Ik kan echter niet inloggen (geen verificatiecode?) en heb nog geen mailtje/smsje gehad met de indicatietijd van bezorging van mijn Samsung s4 Mini.

Graag zou ik willen horen wanneer deze geleverd wordt!

Alvast Bedankt,


Gerrie

================================================================== 

Goedemiddag,
Ik had via t-mobile live chat, contant met Sem gehad.
Deze beste man heeft het uitgezocht, en mij het nummer vande klantenservice gegeven.
Klantservice heeft nu een bevestiging gestuurd naar Amp, voor de levering van het toestel.

Dus opgelost.

Gr

gerrie

===============================================================


28-10-13 13:42

2  

Goedemiddag,
Ik had via t-mobile live chat, contant met Sem gehad.
Deze beste man heeft het uitgezocht, en mij het nummer vande klantenservice gegeven.
Klantservice heeft nu een bevestiging gestuurd naar Amp, voor de levering van het toestel.

Dus opgelost.

Gr

gerrie

=========================================================== 





Chris076

Moderator Chris076's schermafbeelding
T-Mobile Moderator
10.433 Reacties

Stamgast BadgeAllrounder BadgeSamenscholing BadgeHTC Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge

30-10-13 10:55

3   

@Mabastege

Heel fijn dat je laat weten dat het opgelost is voor je! Excuses voor het ongemak en veel plezier met jouw nieuwe telefoon!

Reageer 


============================================================================





02-11-13 00:34

4  

Jammer, maar nog steeds geen levering, dus nog niets opgelost !!!

Reageer 

====================================================================









WillemE

Moderator WillemE's schermafbeelding
T-Mobile Moderator
3.413 Reacties

Allrounder BadgeHTC Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge

02-11-13 17:10

5   

@ Mabastege

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat die jouw gegevens heeft doorgezet om dit uit te zoeken. Wanneer we meer weten zullen we je direct van een terugkoppeling voorzien. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer 

==================================================================================





Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
16 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

04-11-13 10:33

6  

Beste T-mobile,

Nog steeds geen levering van de Samsung S4 mini.
Ik heb op 31/08/2013 mijn contract verlengd (order 1898766).
Dat is al 2 maanden geleden, al diverse medewerkers aan de lijn gehad.
Klantenservice gebeld zou een mail versturen naar het bedrijf die de bestelling regelt (niets meer van gehoord)
Klantenservice gebeld ik zou terug gebeld worden (niet terug gebeld)
Klantenservice gebeld, gaf aan dat de telefoon al lang geleverd had moeten zijn, hij ging er achter aan.(niets meer van gehoord)
Ik bel de klantenservice bel ik niet meer, kost een hoop geld en lost niets op!!!!
Een teleurgestelde T-Mobile gebruiker, en zeer ontevreden.
Vrgr
Gerrie
================================================== ==================
Beste WillemE,
Bedankt voor je reactie,
Waarom worden er toezegging gedaan over de levering door de klantenservice, waar later blijkt dat ze er niets mee doen.
Het is jammer dat klantenservice zo met hun klanten omgaan.
Maar jullie gaan nogmaals de boel uitzoeken, begrijp ik.
Ik neem aan dat het niet meer dan normaal is dat jullie zolang de telefoon niet geleverd is, mijn abonnementkosten aanpassen naar het tarief behorende bij een abonnement  zonder telefoon.

=================================================================================







Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
16 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

05-11-13 16:24

7  

Goedenmiddag Willem.E
Er zijn al weer een paar dagen verstreken, nog niets gehoord van T-mobile.
Ik wacht pas 2 maanden hoor.....
Heeft denk ik geen prioriteit.
Moet je eerst Trosradar inschakelen voor dat er actie word ondernomen?

Reageer 











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
16 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

06-11-13 13:21

8  

WillemE, zijn er al nieuwe ontwikkelingen na 2 maanden, Lijkt mij ook een hoop werk, een order te zoeken en een telefoon Samsung S4 mini versturen.

Reageer 











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
16 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

08-11-13 22:31

9  

Beste T-Mobile,
Kan iemand mij nu de stand van zaken doorgeven.
Na de laatste mail van WillemE dat ze aan het zoeken zijn niets meer gehoord van T-Mobile.
Waar is mijn bestelde Samsung S4 Mini, order 1898766.
Gaarne graag een reactie

Reageer 











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
16 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

11-11-13 19:03

10  

Beste T-Mobile,
Kan iemand mij nu de stand van zaken doorgeven, na 2.5 maand zoeken is de order nog steeds niet gevonden denk ik?
Schandalig je wordt niet op de hoogte gehouden, zowel door de klantenservice als het forum
Na de laatste mail van WillemE (2/11)  dat ze aan het zoeken zijn niets meer gehoord van T-Mobile.
Waar is mijn bestelde Samsung S4 Mini, order 1898766.
Gaarne graag een reactie
Een zeer ontevreden klant !!!!!

Reageer 











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
16 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

Gisteren 16:55

11

Vandaag 12 November 
Klantenservice maar weer gebeld,                     � �                     Petra Macalhold,

Petra vond het heel vervelend dat het allemaal zo lang duurt (2.5 maand), zij kon zien dat de order nog steeds vast zat in het systeem en dat er al een mail naar de it afdeling gegaan was.
Maar Petra zou mij terug laten terug bellen zie onderstaande mail,
Jullie raden het al......niet terug gebeld op het afgesproken tijdstip..helemaal niet terug gebeld.....ik had ook niets anders verwacht,
Is het allemaal zo moeilijk een Samsung mini S4 te leveren, (op tijd)
Laat me a.u.b. weten wanneer mijn toestel geleverd wordt !!!!

Willem E                   Forum
Petra Macalhold        Klantenservice
Sandra Roelofsen     klantenservice
H.De vries                 klantenservice
Sem                       � �   CHAT

================================================== ==================================


Vandaag heeft u met ons gebeld en hebben we gesproken over toestel niet geleverd.
Omdat wij uw vraag helaas niet in één keer kunnen beantwoorden, hebben we met u afgesproken dat u op 12 november 2013 door ons wordt teruggebeld.

Onze specialisten van de afdeling vernieuwingen bellen u op de genoemde datum rond 10:45 om u verder te informeren. Als u dan niet direct te bereiken bent, proberen wij het later natuurlijk nog eens.

Met vriendelijke groet,


T-Mobile Klantenservice
Vandaag weer T-Mobile gebeld 14/11/2013, (20 minuten aan de lijn gezeten)
Petra Riemerink, verteld dat ik pas 75 dagen zit te wachten op een Samsung mini S4 ( order 1898766)
Deze is op 31/08/20/13 online besteld
Petra vond het heel vervelend, en heeft even achter de schermen ingeinformeerd, ze zijn er mee bezig...............zijn orders vastgelopen.
Na 75 dagen, 2,5 maand het is toch niet te geloven, ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar voldoende tijd gehad om deze order te herstellen lijkt mij.
Het ergste vind ik nog dat er geen oplossing komt, e/o niet word terug gebeld, helemaal niets, er is helemaal geen opvolging ook van de klachten.
Wat vreemd is als de order vastgelopen is, dat het abonnement wel is doorgezet na verlenging , maar geen levering van de telefoon. Wat ook vreemd is dat mijn nieuwe abonnement in mijn T-Mobile voor volgende maand op 42,99 staat per maand, Wat ik heb afgeproken is 38,- euro per maand. Petra zei dat eer 5 euro korting nog vanaf gaat, wat ik niet kan zien in  mijn T-Mobile.Een zeer ontevreden klant !!!!!!!!
Reputatie 4
@ Mabastege

Ik heb je in dit topic van een antwoord voorzien. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
ik heb abonnementsverlenging gedaan word dat nog geregeld voor 8 uur vanavond ?
je word van het kastje naar de muur gestuurd binnen 2 werkdagen heeft u uw toestel mevrouw nou mooi niet dus toestel is op voorrraad meedere malen door klantenservice gecheckt en in eens duurt het nog 5 werkdagen hoe moeilijk is het om een toestel te zoeken verzendklaar te maken en de koerier het te laten bezorgen ben je daar nou echt 5 werkdagen voor nodig ben al 10 jaar klant maar zo'n ramp als deze verlenging heb ik nog nooit mee gemaakt!!!!
Ik heb dinsdag 26-11 een abonnementsverlenging gedaan met het toestel de samsung galaxy s4 mini.
Tot nu toe nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen.
Wel al 4 keer een medewerker aan de telefoon gehad die allemaal vertelde dat ze het uit gingen zoeken.
Ik heb er nu weinig vertrouwen meer in.
Wat valt me dit tegen van t-mobile.
Als ik de telefoon van de week niet binnen heb ga ik zeker overstappen naar een andere provider !
Ik heb vrijdag 29/11/2013 mijn pre paid omgezet naar een abonnement. Binnen een dag had ik een nieuwe simkaart, aanmelden van de sim ging prima alleen is er geen verbinding. waarschijnlijk is het abonnement nog niet ingegaan. Hoe lang duurt zoiets? Wanneer kan ik van de services gebruik maken?
Reputatie 2
Vanmorgen een verlenging aangevraagd, helaas geen bevestigings e-mail ontvangen. Op my tmobile krijg ik nog steeds de melding dat ik kan verlengen....graag hoor ik of mijn aanvraag bekend is bij Tmobile anders probeer ik het nog een keer. Bedankt. Jeanette.

Reageer