Vraag

[Opgelost] Vertraging in contractsvernieuwing / bestelling.

Toon eerste reactie

78 reacties

Reputatie 2
Het zou fijn zijn om vandaag nog een antwoord te krijgen. Jeanette.
nou zoals ik het lees kan ik beter bij een externe site verlengen , waardeloos zeg .
ze moeten een 24/7 0800 nummer opzetten
"Stel je hebt zojuist via de website je nieuwste telefoon bij ons besteld. Standaard ontvang je na aankoop van je bestelling, je telefoon de volgende werkdag tussen 09.00 en 18.00 uur. Deze service bieden wij jou gratis aan".

Is een mooi verkooppraatje, maar werkt dus blijkbaar niet, gister rond 16.00 uur mijn abonnement verlengd (al minimaal 6 jaar klant!), maar nog niets gehoord over de levering van mijn toestel, gemaild, (3x)gebeld, maar geen (bevredigend) antwoord!
Ja dat er een storing is, contract is al wel vernieuwd, maar mail/uitlevering kan ff duren, hoe moeilijk kan het zijn een telefoontje op te sturen vraag ik me af???

je word van het kastje naar de muur gestuurd binnen 2 werkdagen heeft u uw toestel mevrouw nou mooi niet dus toestel is op voorrraad meedere malen door klantenservice gecheckt en in eens duurt het nog 5 werkdagen hoe moeilijk is het om een toestel te zoeken verzendklaar te maken en de koerier het te laten bezorgen ben je daar nou echt 5 werkdagen voor nodig ben al 10 jaar klant maar zo'n ramp als deze verlenging heb ik nog nooit mee gemaakt!!!!

Snap ook de moeilijkheidsgraad niet hoor, als er storing is prima, maar zoek dan naar een oplossing zodat men toestel alsnog snel ontvangt.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden!
Heb nu 2x abonnement verlening gedaan, krijg geen bevestigingsmail, moet ik dan maar opzeggen en naar een andere provider gaan.
Reputatie 4
@Moosie500

Welkom op het forum! :)

Op welke manier heb je de verlenging gedaan? Via de site of via de telefoon of een andere weg?
Al 3x via de site
Ook ik heb een aantal dagen geleden (zaterdag) mijn contract op internet geprobeerd te verlengen inclusief een nieuw toestel. Helaas heb ik nog geen bevestiging ontvangen... Wat kan ik nu het beste doen? Even bellen, of nog een paar dagen wachten?

Mvg, 
Maartje 
Ook ik heb een verlenging gedaan en hoor niks meer. ("Op dit moment is je abonnementsverlenging in behandeling.").
Wie kan mij antwoordt geven?

Groet,
Dennis
Yep zit ook te wachten op de definitieve mail.
Ben benieuwd
Hoe zit het nou? Als ik de reacties hier lees gaat t-mobile niet echt lekker en kan ik dus nog twee maanden op mijn mobiel en abonnementsverlening wachten? Of is er al wat aan gebeurt sinds september? Jullie zitten blijkbaar al een half jaar met dit probleem.. Hoe kan dat? Zorg op z'n minst dat jullie klanten en mailtje krijgen met de stand van zaken en een bevestiging dat verlening is doorgekomen in jullie systeem.
wanneer kan ik nou eindelijk eens verlengen?
Ben het al zolang aan het proberen.
Ik wacht het nog even af anders beindig ik mijn contract en ga ik wel ergens anders een abo afsluiten
Ik wacht ook al drie weken, "bestelling is in behandeling", en als je mailt of chat krijg je de melding dat er iets is misgegaan bij IT en dat het handmatig moet worden gedaan met een vertraging van vijf werkdagen. Wat een slechte service!
Reputatie 2
Ik heet jullie beiden welkom op het T-Mobile Forum :)

@saskiaa
Excuses voor de late reactie.
Onder jouw gegevens zie ik terug dat je op 1 april het contract hebt kunnen vernieuwen :)
Wanneer er nog vragen of onduidelijkheden zijn hoor ik het graag van je.

@Diana69
Ik begrijp dat het vervelend is wanneer een bestelling een vertraging oploopt, excuses daarvoor.
Ik zie in het overzicht van de bestellingen dat je het toestel inmiddels hebt ontvangen.
Veel plezier met de Nokia Lumia 800 🙂
Goedemorgen,

Afgelopen maandagavond mijn abonnement verlengd met nieuw toestel, maar nog geen bevestiging hiervan ontvangen !! ??

Kan u de status hiervan zien aub

Groet,

Helma

Ps. ondertussen nog een paar keer op uw  site
Reputatie 6
@Helma-B,

Ik heb dit voor je nagekeken en ik zie dat de bestelling goed is doorgekomen 🙂!
Kun je mij aangeven of je de bevestiging inmiddels hebt ontvangen? En heb je ook al nagekeken of die in je spambox is beland?
ik heb zojuist telefonisch een bestelling voor een verlenging geplaatst. Maar heb nog geen e-mail ontvangen. Hoe kan ik checken of het goed is gegaan?
Goedemiddag,

Heb nu een aantal keren - via de website - mijn abonnement geprobeerd te verlengen. De eerste keer was afgelopen maandag (het is nu vrijdag).

Ben al een aantal jaren klant bij T-mobile, eerst privé, toen zakelijk. Onlangs heb ik dit abonnement weer teruggezet naar privé. Echter gebeurd er helemaal niets nadat ik het verlengproces doorloop. Geen bevestiging, geen foutmelding, helemaal niets waardoor ik in het duister verkeer waarom er niets gebeurd.

In principe is alles hetzelfde gebleven behalve dat ik tijdelijk ergens anders woon (adres is al gewijzigd/verwerkt bij T-mobile). Heb in het verleden altijd probleemloos kunnen verlengen. Heeft iemand enig idee wat er hier niet goed gaat?
Ik heb mijn prepaid van t mobile omgezet naar t mobile Bellen 15min sim only.
Zou vandaag omgezet worden maar heb nog steeds geen sms ontvangen dat het is gebeurt.
hallo mensen 

heb vandaag om 5 uur mijn abbo verlengt + een nieuwe mobiel ..nu na 3 uur nog steeds geen bewijs of wat dat ook gekregen? 

heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? .. en of mijn bestelling goed is doorgekomen??  
Reputatie 6
@bevestigingzoek

Welkom hier op het Forum!

Excuses voor de late reactie!
Ik zie dat je antwoord hebt gekregen op jouw email hierover van een collega van mij. Is jouw vraag hiermee beantwoord?

@lostinspace

Welkom hier bij ons op het T-Mobile Forum!

Excuses voor de verlate reactie!
Ik zie dat jouw verlenging gisteren is ingegaan. Excuses voor het ongemak!

@OpelAstraCoupe

Ik zie dat jouw Stel Samen Sim Only op 06 Mei is ingegaan. Wil je voor de zekerheid even het toestel uit- en weer aanzetten? Veel plezier ermee!

@dkolpa

Ik zie dat de verlenging is verwerkt 🙂 Heb je de bevestiging ontvangen hiervan?
hallo,

Mijn huidige abonnement loopt af op 13 jui 2014. Nou heb ik gister mijn abonnement verlengt met daarbij een nieuw toestel. alleen nu staat er dat het nieuwe contract van 2 jaar pas in gaat op 17 september. betekent dat, dat ik bijna een maand zonder internet en bellen zit? En krijg ik mijn nieuwe toestel pas als het nieuwe contract ingaat? En waarom duurt dat zo lang?
alvast bedankt.

Gr Dylan
Reputatie 6
@dylanoss

Welkom hier op het Forum!

Fijn om te lezen dat je jouw abonnement bij ons verlengd hebt! 🙂 Jouw nieuwe abonnement zal ingaan wanneer jouw huidige is afgelopen, op 14 juli 2014. Het toestel ontvang je zo snel mogelijk, zodat je hier ook met jouw huidige abonnement gebruik van kunt maken 🙂
ik heb gister een nieuw abonnement met toestel besteld in de ochtend om 5 uur ecjyer nog steeds geen ordernummer? met een mail voor een afspraak?? wanneer ga ik diy krijgen mvg evelien jansen uit steijl

Reageer