Beantwoord

Opheffen blokkade bij bewindvoering.

• 10 juni 2016
  • 3 reacties
  • 334 Bekeken

Beste,

Miin bewindvoerder heeft reeds op 25 mei jl. een mail gestuurd dat ik mijn contract mag verlengen.
Echter tot op heden hebben we nog niks vernomen.
Mijn vraag is tweeledig aan jullie.
1) Hoelang duurt het voor de blokkade wordt opgeheven?
2) en is dit normaal dat dit zolang moet duren.
Ik heb begin van de week telefonisch contact gehad met de klantenservice en daar vertelde ze me dat dit aan het eind van de week geregeld zou moeten zijn.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 juni 2016, 12:10

Hoi snoets1963, welkom op het klantenforum.

In deze kan T-Mobile op het forum niets voor je doen. Lees bijvoorbeeld de antwoorden in dit topic even door.

Normaal gesproken zou een blokkade er met 2 weken af moeten zijn. Wellicht is het een goed idee om je bewindvoerder(/ster) te laten bellen met de afdeling Incasso bij T-Mobile?
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi snoets1963, welkom op het klantenforum.

In deze kan T-Mobile op het forum niets voor je doen. Lees bijvoorbeeld de antwoorden in dit topic even door.

Normaal gesproken zou een blokkade er met 2 weken af moeten zijn. Wellicht is het een goed idee om je bewindvoerder(/ster) te laten bellen met de afdeling Incasso bij T-Mobile?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Snoets1963,

Ik snap dat je binnenkort wilt verlengen en ik zie ook dat de bewindvoerder contact met ons heeft gehad. Vandaag is een mail uitgestuurd naar de bewindvoerder dat je vanaf 12 juni mag vernieuwen!

Hiervoor heb je een week de tijd. Na deze periode zal de melding over de bewindvoering weer teruggeplaatst worden. Wanneer hier verder nog vragen over zijn kan jouw bewindvoerder het beste contact opnemen met onze incasso-afdeling.

Goed nieuws toch? 😉 Heb je al iets op het oog?
Hey Amy,

Dankjewel voor je snelle reactie.
Dit is inderdaad goed nieuws, ik ben een liefhebber van Sony producten.
Ik heb altijd een Sony gehad, van de P800 t/m de Z2, ik neem nu de Z5 premium., hij ligt al 2 weken bij de T-mobile Shop op me te wachten.:-)

Reageer