Vraag

Opzeggen abbonement na einddatum

• 21 januari 2016
  • 10 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo,

Ik denk er sterk aan om na bijna 5 jaar klant te zijn bij T-Mobile over te stappen naar een andere provider. Mijn vraag is of ik na het verlopen van mijn contract nog 1 maand gebruik kan maken van T-Mobile en dat ik het doorlopende abbonement daarna stop zet of dat ik beter voor die tijd de overstap gemaakt kan hebben.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Mikhael

10 reacties

Reputatie 4
Hey Mikhael,

Waarom wil je overstappen? (sad face ! )

Om je vraag te beantwoorden:
Na afloop van je abonnement kan je maandelijks opzeggen / overstappen. Of als je van gedachte veranderd, op ieder moment alsnog een verlenging doen ! 🙂
Hey Nimorea,

Ik wil overstappen vanwege meerdere redenen;
- Als ik naar het verlengen van mijn contract kijk kom ik duurder uit met wat ik wil t.o.v. andere providers.
- Ik vind het bereik erg slecht van T- Mobile, ik reis vaak met de trein en heb dan regelmatig geen bereik of 3g/ h+.
- Ook ben ik tijdens het afsluiten van mijn huidige abbonnement (5 maart 2013) slordig behandeld in de T-mobile winkel in de Kalverstraat te Amsterdam. Er werd mij toen een gratis hoesje aangeboden, maar vervolgens zag ik thuis dat deze verkoopster ruim 2000 spaarpunten van mijn spaarpunten had afgetrokken omdat hoesje te bekostigen. Ook zou ik nog korting krijgen op het maandbedrag van een paar euro omdat ik al jaren klant ben van T-mobile (volgens haar), dit heb ik nooit gekregen (los van de "kortingen" die ik al sowieso zou krijgen)

Dus vandaar.

Bedankt voor de snelle reactie!
Jammer dat er verder niet meer op mijn vraag antwoord wordt gegeven 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Mikhael0,

Erg jammer dat ik je welkom heet en afscheid van je moet nemen in 1 bericht. Welkom op het T-Mobile Forum!

Als je jouw contract niet opzegt bij ons dan blijft deze gewoon doorlopen. Houd alleen rekening met 1 maand opzegtermijn. Hier moet je rekening mee houden tijdens het aanvragen van nummerbehoud bij de nieuwe provider. Als je de wensdatum 31 dagen in de toekomst selecteert (doordeweeks) dan wordt je contract bij T-Mobile automatisch stop gezet.

Let wel op dat eventuele kortingen op je huidige abonnement aan het eind van je contractperiode komen te vervallen. Hierdoor kan je laatste factuur iets hoger uitvallen.

Mocht je ons nog een kans willen geven om je een mooi aanbod te doen dan horen we dat graag. Één van onze collega's kan je bellen voor een persoonlijk aanbod.

Het bereik in de trein kan inderdaad minder zijn, maar dit is bij alle providers. Als je met de trein reist dan schakel je snel tussen verschillende masten. Ook kan je in de trein vaak in gebieden terecht komen waar weinig to geen telefoonmasten staan. Hierdoor is de dekking ook wat minder.

Ben je voor je laatste punt al een keer langs de desbetreffende T-Mobile Shop geweest? Helaas kan ik niet controleren wat er precies is afgesproken tussen jou en één van onze collega's. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen alsnog uit kunnen komen als je jouw verhaal doet bij de persoon die je heeft geholpen.
Hallo Issam,

Dank voor je reactie!
Ik wil T-Mobile wellicht nog een kans geven mocht er een leuk aanbod worden gedaan.

Wat betreft het teruggaan naar de T-Mobile shop toendertijd; dit heb ik 1 maal gedaan. Er stond toen op mijn bon niet wie mij heeft geholpen, en toen ik de persoon omschreef en mijn gegevens gaf zodat ze het konden terugkijken toen werd mij verteld dat ze alsnog niet konden zien wie het was en wat er was afgesproken. Van mijn T-Mobile Extra punten konden ze dus ook niks zeggen zogenaamd, beetje jammer. Het is inmiddels ook alweer bijna twee jaar geleden, dus ik denk niet dat het nu nog veel zin heeft helaas.

Hartstikke bedankt voor je verdere informatie, en ik wacht graag een telefoontje af voor een aanbod!

Met vriendelijke groet,
Mikhael
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikhael,

Dankjewel voor je reactie en dat je ons nog een kans wilt geven. Ik heb een belafspraak gemaakt voor jou en je wordt zo snel mogelijk anoniem gebeld door onze collega's. Ik hoop dat jullie er samen wel uitkomen!

Als je nog vragen hebt of als ik verder iets voor jou kan betekenen, let me know! 🙂
Hallo Hajar,

Jij ook bedankt! Ik denk het ook wel.

Met vriendelijke groet,
Mikhael
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mikhael,

Helaas is het niet gelukt om tot een deal te komen, erg jammer!

Als we echter nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag van je!
Hallo allen,

Inderdaad, erg jammer dat er vanuit hogerop wordt beslist om niet dat kleine beetje extra te doen om een vaste klant na jaren te behouden. Ik heb dan ook de keus gemaakt dat ik per 4 maart overstap naar Vodafone en niet meer bij T-mobile blijf.
Bedankt voor jullie moeite in ieder geval!

Met vriendelijke groet,
Mikhael
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mikhael,

Bedankt voor je reactie! Uiteraard jammer om te horen, maar ik hoop dat we je in de toekomst nog eens mogen verwelkomen bij T-Mobile!

Reageer