Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 22 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1017 Bekeken

Mijn abonnement is verlopen, wat is de beste manier op het op te zeggen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 22 juli 2019, 12:43

Goedemiddag @sander0103
Wat jammer dat je weggaat bij het beste netwerk van Nederland. De beste manier is om bij je nieuwe provider aan te geven dat je voor nummerbehoud wil gaan, je nieuwe provider zegt dan je abonnement bij TM op!🤭

Wil je een nieuw nummer dan heb je bij TM een maand opzegtermijn.


Hoe kan ik mijn contract opzeggen?


Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt bellen naar https://tel:0800 - 8104 (particulier) of https://tel:0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail. Kijk hier als je T-Mobile Thuis wilt opzeggen.

Groetjes en misschien tot ziens😉🙈
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @sander0103
Wat jammer dat je weggaat bij het beste netwerk van Nederland. De beste manier is om bij je nieuwe provider aan te geven dat je voor nummerbehoud wil gaan, je nieuwe provider zegt dan je abonnement bij TM op!🤭

Wil je een nieuw nummer dan heb je bij TM een maand opzegtermijn.


Hoe kan ik mijn contract opzeggen?


Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt bellen naar https://tel:0800 - 8104 (particulier) of https://tel:0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail. Kijk hier als je T-Mobile Thuis wilt opzeggen.

Groetjes en misschien tot ziens😉🙈

Reageer