Beantwoord

Opzegging periode en bundel Europa

• 15 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hoi
9 december loopt mijn abonnement af. Ik ben nog aan het uitzoeken wat ik ga doen. Ik heb nu het stel bij abonnement en ben heel blij met mijn onbeperkte data europa bundel maar vanaf mei 2017 zal dit wel niet meer zo nodig zijn. Worden deze bundels dan ook weer aangepast of goedkoper?

Als ik beslis om een andere provider te nemen wanneer moet ik dat uiterlijk doorgeven? Heb ik een opzegtermijn?
En hoe zit het als ik alleen de europa bundel wil opzeggen?
En stel ik doe dit maar in mei 2017 blijkt de wet er toch niet door te zijn of weer aangepast, kan ik dan alsnog weer het onbeperkt internet bundel afsluiten of ben ik dan aangewezen op het 1 gig. europabundel?
icon

Beste antwoord door David 17 oktober 2016, 15:30

Hey Ragbambi,

Logische vragen! Ik geef je er, voor zover mogelijk, graag antwoord op. :)

Om maar gelijk met de vraag te beginnen die ik op dit moment niet kan beantwoorden: Op het moment weten we nog niet exact wat de veranderingen in mei gaan betekenen. Ik kan je nu dus niet vertellen hoe het met de bundels te zijner tijd gaat. Dat zullen we nog even moeten afwachten.

We hopen natuurlijk dat je niet besluit over te stappen, maar als je overstapt moet je rekening houden met een opzegtermijn van een maand als je contrac afgelopen is en anders per einde contractdatum (je contract loopt tot en met 9 december). Meer informatie hierover vind je ook op deze pagina.

Als je enkel de bundel Internet Europa uit wilt schakelen, dan kan dit op 10 december 2016. Dit kunnen wij voor je doen, dus als je dat wilt, laat dat dan even weten. We zorgen dan dat de bundel op die dag uit je abonnement wordt gehaald.

Mocht je in mei er dan voor willen kiezen om toch Internet Europa, of een andere buitenlandbundel, toe te voegen, dan kan dit gewoon. Deze kun je dan via My T-Mobile activeren.

Hopelijk heb ik het allemaal zo helder uitgelegd, maar als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ragbambi,

Logische vragen! Ik geef je er, voor zover mogelijk, graag antwoord op. :)

Om maar gelijk met de vraag te beginnen die ik op dit moment niet kan beantwoorden: Op het moment weten we nog niet exact wat de veranderingen in mei gaan betekenen. Ik kan je nu dus niet vertellen hoe het met de bundels te zijner tijd gaat. Dat zullen we nog even moeten afwachten.

We hopen natuurlijk dat je niet besluit over te stappen, maar als je overstapt moet je rekening houden met een opzegtermijn van een maand als je contrac afgelopen is en anders per einde contractdatum (je contract loopt tot en met 9 december). Meer informatie hierover vind je ook op deze pagina.

Als je enkel de bundel Internet Europa uit wilt schakelen, dan kan dit op 10 december 2016. Dit kunnen wij voor je doen, dus als je dat wilt, laat dat dan even weten. We zorgen dan dat de bundel op die dag uit je abonnement wordt gehaald.

Mocht je in mei er dan voor willen kiezen om toch Internet Europa, of een andere buitenlandbundel, toe te voegen, dan kan dit gewoon. Deze kun je dan via My T-Mobile activeren.

Hopelijk heb ik het allemaal zo helder uitgelegd, maar als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag! 🙂
Bedankt.
Kan ik dan dezelfde onbeperkt internet bundel aan zetten? Want daar was vorig jaar wat verwarring over.

Ik ben nu overigens weer bijna terug van mijn reis. Dan wil ik weer mijn data pakket verhogen. Op welke datum moet ik dit doen als ik wil dat het de 27e weer ingaat?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ragbambi,

Als het goed is zou je dit gewoon zelf moeten kunnen activeren. Mocht dit niet werken kun je natuurlijk altijd bij ons aan de bel trekken! 🙂

Het is natuurlijk dan wel afwachten hoe de bundels er op dat moment uit zien en of we dezelfde bundel nog aanbieden. Daar kan ik verder geen uitspraak over doen, dat zullen we vanzelf zien.

Als je wilt dat het de 27e ingaat, dan kun je de bundel op die dag ook activeren. Dit gaat per direct in, dus je hoeft daar niet op te wachten.

Mocht je nog vragen hebben, laat het weten!

Reageer