Beantwoord

Overgestapt vanuit Vodafone naar T-Mobile, extra kosten

Vandaag kreeg ik ineens een afrekening van Vodafone van ruim € 1200,- voor de (voor hen) gemiste abo+toestelkosten voor de periode dat mijn oorspronkelijke contract bij hen liep! Ik heb me aangemeld bij Tmobile eerder dit jaar nav een mooie aanbieding voor vodafoneklanten met een thuis-abonnement. Mij is gegarandeerd dat ik kosteloos kon overstappen (ivm overname thuis gedeelte door Tmobile), ondanks dat het thuisabonnement op naam stond van partner (anders natuurlijk nooit gedaan). Bij Vodafone meldden ze net dat het een fout bij T-Mobile was, maar T-mobile is nu niet meer telefonisch te bereiken,.....

Ik neem aan dat het op 1 groot naar misverstand rust, maar wie kan me verder helpen?!?! Iemand anders ook deze negatieve ervaring meegemaakt?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 april 2017, 03:36

Hoi wizzard2407.

Het is niet de bedoeling dat je meermaals hetzelfde probleem aankaart, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Je kunt in dit topic een reactie verwachten van één van de T-Mobile Moderators.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi wizzard2407.

Het is niet de bedoeling dat je meermaals hetzelfde probleem aankaart, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Je kunt in dit topic een reactie verwachten van één van de T-Mobile Moderators.

Dit topic gaat op slot.