Beantwoord

Overstap prepaid naar abonnement

• 1 september 2017
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Hoe kan ik regelen dat prepaid van mijn dochter (op mijn naam) overgaat naar abonnement.
Ik heb zelf onlangs abonnement bij T-mobile geupgrade.

Tot nu toe leidt dit tot:
- afwijzing ivm kredietwaardigheid (abo is 11 euro!) ==> Dit blijkt te liggen aan upgrade. Er moet weer twee maanden overheen gaan
- na twee maanden: afwijzing omdat dubbele bestelling ==> de oude bestelling kan niet verwijderd
- Miky kan dit na paar keer bellen verhelpen
- Weer een afwijzing ivm kredietwaardigheid.

Is de enige optie een abonnement bij een andere provider?
icon

Beste antwoord door David 2 september 2017, 11:29

Hi Olaf,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Gaat het om het nummer waar je op het forum mee bent ingelogd? Hier zie ik namelijk verder geen bijzonderheden op terug, maar zoals Rosan terecht aangeeft, kunnen wij niets doen aan de wet. Er zijn nog een aantal andere redenen waarom je afgewezen kunt worden, zoals je op deze pagina kunt lezen. Wij hebben geen inzicht in de details van de afwijzing, maar je kunt wel dit formulier invullen en naar ons opsturen. De afdeling die over dergelijke verzoeken gaat, gaat dit dan voor je na en laat weten waarom de omzetting naar een abonnement afgewezen wordt.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het ons gerust weten! We helpen jullie graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Olaf aan dat stukje krediet waardig kan T Mobile niks veranderen dat is gewoon de regel van de wet.
Elke provider gaat met hetzelfde komen want het is een landelijke regel.

Wel kan een moderator meekijken wat er mis gaat en of dat simpel op te lossen is.
Gaat het abonnement van je dochter om een met een toestel?
Zo ja kan je kijken als je in een keer meer betaald voor het toestel of het dan wel akkoord gaat.
Alles boven de 250 euro aan toestel kosten is dan slim om in eens te betalen.

Een moderator pakt dit topic met 24/48 uur op.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Olaf,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Gaat het om het nummer waar je op het forum mee bent ingelogd? Hier zie ik namelijk verder geen bijzonderheden op terug, maar zoals Rosan terecht aangeeft, kunnen wij niets doen aan de wet. Er zijn nog een aantal andere redenen waarom je afgewezen kunt worden, zoals je op deze pagina kunt lezen. Wij hebben geen inzicht in de details van de afwijzing, maar je kunt wel dit formulier invullen en naar ons opsturen. De afdeling die over dergelijke verzoeken gaat, gaat dit dan voor je na en laat weten waarom de omzetting naar een abonnement afgewezen wordt.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het ons gerust weten! We helpen jullie graag verder!
Het gaat om omzetting van prepaid naar sim-only.
Omdat mijn dochter minderjarig is,moet dat op mijn naam
Ik heb zelf echter ook een abonnement (al jaren) bij t-mobile.
Het heeft niets met kredietwaardigheid te maken.
Abonnement van 11 euro is niet zo spannend.

Omdat het echter niet binnen twee maanden na mijn upgrade mag, is er negatief geoordeeld.
Blijkbaar is niemand bij T-mobile in staat om dit te corrigeren. Dus blijft aanvraag hier steeds op hangen!
Het moet toch mogelijk zijn meerdere abonnementen op 1 adres te hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Olaf,

Dan zou ik je toch aan willen raden om het formulier in te vullen en dit zo compleet mogelijk te doen. Je kunt in de opmerkingen al flink wat informatie plaatsen. De afdeling die hier over gaat kan dan namelijk nagaan of er inderdaad iets fout is gegaan en dit eventueel corrigeren. Doorgaans pakken zij dit binnen 2 weken op, dus ik zou het formulier zo snel mogelijk opsturen, zodat je gauw duidelijkheid krijgt!

Als wij je hier nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer