Beantwoord

Overstap van Vodafone naar T-Mobile

• 21 maart 2017
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Ik ben over gestapt met de Vodafone thuis actie
Maar nu kan ik niks hierover vinden in het contract van jullie kan ik dit als nog op papier krijgen zodat Vodafone wel de afkoop bij Julie indiend en niet bij mij
icon

Beste antwoord door David 22 maart 2017, 15:06

Hoi Jacobs77,

Welkom dan bij T-Mobile, heel tof! :D

Het klopt inderdaad dat je geen bevestiging hebt gekregen van deze afkoop. Op het moment dat je de e-mail hebt ontvangen met het aanbod van de afkoop en je gaat hier op in, dan is het al bevestigd. Je kunt er vanaf dat moment dan ook op vertrouwen dat de kosten niet bij jou in rekening worden gebracht. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken, vertrouw ons maar op onze magenta ogen! ;)

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor alle extraatjes als T-Mobile klant! Zou zonde zijn als je iets misloopt!

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jacobs77,

Welkom dan bij T-Mobile, heel tof! :D

Het klopt inderdaad dat je geen bevestiging hebt gekregen van deze afkoop. Op het moment dat je de e-mail hebt ontvangen met het aanbod van de afkoop en je gaat hier op in, dan is het al bevestigd. Je kunt er vanaf dat moment dan ook op vertrouwen dat de kosten niet bij jou in rekening worden gebracht. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken, vertrouw ons maar op onze magenta ogen! ;)

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor alle extraatjes als T-Mobile klant! Zou zonde zijn als je iets misloopt!

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!

Reageer