Beantwoord

Overstap van zakelijk naar particulier niet gelukt

• 5 mei 2016
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Vandaag zou mijn nieuwe simonly ingaan. Ik kom uit een zakelijk abonnement en heb mijn nummer behouden. Ik heb de sim gewisseld en de nieuwe sim geactiveerd. Toch geeft mijn telefoon aan niet op het netwerk aangesloten te zijn. Vandaag al verschillende keren mijn telefoon aan en uitgezet. Help!
icon

Beste antwoord door Issam 7 mei 2016, 13:19

Hi Mereza,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn.

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier meer informatie over wilt hebben. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken wat er heeft plaatsgevonden en wat er nog gaat plaats vinden. Nummerbehoud is goedgekeurd voor 22 juni, dus kan je tot die tijd gebruik maken van je zakelijke contract. Op 22 juni kan je jouw nieuwe simkaart gebruiken.

Is hiermee je vraag beantwoord? Heb je nog aanvullende vragen, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Mereza,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn.

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier meer informatie over wilt hebben. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken wat er heeft plaatsgevonden en wat er nog gaat plaats vinden. Nummerbehoud is goedgekeurd voor 22 juni, dus kan je tot die tijd gebruik maken van je zakelijke contract. Op 22 juni kan je jouw nieuwe simkaart gebruiken.

Is hiermee je vraag beantwoord? Heb je nog aanvullende vragen, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Ik was toevallig in de tussentijd bij een t-mobile winkel geweest. Daar gaven ze asn dat het 22 mei is?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Mereza,

Mijn excuses voor de verwarring. In het systeem is het volgende zichtbaar: "Aanvraag goedgekeurd voor 22 Jun 2016". Ik heb geen idee hoe onze collega's in de T-Mobile Shop komen op 22 mei. Het gaat plaats vinden op 22 juni. 🙂

Reageer