Beantwoord

Overstappen lukt niet

• 28 mei 2020
  • 6 reacties
  • 615 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil mijn huidige sim only abonnement verlengen. Maar telkens als ik klik op de knop kom ik op de pagina terecht waarop ik een mobiele telefoon moet kiezen.

Maar ik wil geen abonnement met telefoon.. alleen huidige verlengen (en verlagen)

Kan iemand mij aangeven hoe ik dit kan klaarspelen? 

Dank en groet

icon

Beste antwoord door CrisTien 28 mei 2020, 18:35

Goedenavond @Donchester Wat leuk dat je wil verlengen.

Klik hier maak je keus en kies onderaan de pagina ‘ik wil verlengen’.

Let op dit gaat alleen lukken als je abonnement is afgelopen of 4 maanden voor afloop abonnement.

Laat even weten of het nu lukt.

Een ander browser wil ook nog wel eens helpen.

Fijne avond en Groetjes.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Donchester Wat leuk dat je wil verlengen.

Klik hier maak je keus en kies onderaan de pagina ‘ik wil verlengen’.

Let op dit gaat alleen lukken als je abonnement is afgelopen of 4 maanden voor afloop abonnement.

Laat even weten of het nu lukt.

Een ander browser wil ook nog wel eens helpen.

Fijne avond en Groetjes.

Bedankt Cristien,

Het is gelukt. De andere browser deed het 'm:)

Fijne avond,

Mvg,

Reputatie 7
Badge +18

N.B. @Donchester Je zei dat je wilt verlagen met verlengen, met een Go sim only kun je maandelijks verlagen en verhogen, ook lager dan je instap niveau. Eventuele actiekortingen zoals GoGoGo kun je echter wel kwijtraken als je weer terug wilt naar je originele bundel.

Ik heb nu een Go-abonnement, maar die is onnodig duur (heb vrijwel overal wifi en bel nauwelijks mobiel). Met verlagen kom ik uit op 19,50 per maand. Maar als ik een sim only abonnement neem, op 13,50 

Dus vandaar dat ik wil verlagen en verlengen. Alleen begrijp ik niet helemaal wat dan het verschil is tussen de Go en sim only. Of is dat hetzelfde? Want de sim only is toch ook aan te passen eventueel tijdens de contractperiode?

Go is de abonnements vorm

Sim only betekent niks meer als, alleen een abonnement en geen koppelverkoop met een nieuw toestel.

Reputatie 7
Badge +18

@Donchester 

Ja een Go abonnement (sim only of met toestel maakt niet uit) is maandelijks aan te passen qua hoeveelheid data en bel minuten. Wijzigingen gaan per direct in en worden naar rato verrekend. Je kunt het makkelijk regelen in Mijn T-Mobile of in de T-Mobile app.

Reageer