Vraag

Overstappen (met nummerbehoud) naar T-mobile na vroegtijdig ontbinding van KPN door bereikproblemen

• 11 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 693 Bekeken

Beste T-mobile medewerkers in het forum,

Ik stap over terug naar T-mobile na een herrie van bereikproblemen bij KPN. Ik heb mijn overeenkomst vroegtijdig ontbonden door deze bereikproblemen en meteen na de bevestiging van KPN dat ik kosteloos mag overstappen mijn bestelling bij de zakelijke webshop van T-mobile gedaan voor een eSIM abonnement @Work.

Mijn vraag gaat over hoe gaat het verder want ik was gezegd door KPN dat ik twee weken om mijn overstap te regelen heb anders mijn contract blijft zoals afgesproken lopen? Moreover mijn vraag gaat echter over de overstaptijd en de procedure waardoor het geregeld wordt.

Dus zou mijn contract meteen na activatie van de eSIM beginnen of het geldt toch de een maand wettelijke periode in verband met de beendiging van mijn huidige contract bij KPN? Of het begint in de twee weken overstap periode die ik bij KPN heb gekregen om de overstap te regelen? En toch wanneer zal dan de overzet van mijn nummer plaatsvinden?

Dankjewel voor jullie antwoord(en)!

Groeten,
AleksanC

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @AleksC

Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!
Ik doe het meteen...

13:39 correctie: Gestuurd!
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb gereageerd op je privébericht!
Dankjewel Hajar! Ik stel het op prijs! ☺️

Reageer