Beantwoord

Overstappen naar Sim Only

Reputatie 2
Mijn 2 jarige abonnement met iPhone 6 loopt af op 13 dec 2016. Ik kan dus nu al verlengen voor een nieuw abonnement.
Nu vroeg ik me af wanneer ik nu overstap naar sim only, start deze dan nu al of vanaf 13 dec.
En als deze nu al zou starten heb ik dan nog toestelkosten die ik nog moet afbetalen.

Mvg lars
icon

Beste antwoord door Kaassausje 4 oktober 2016, 21:57

Hoi Lars.

Als je huidige contract van 14 december 2014/15 tot en met 13 december 2016 loopt, dan gaat je nieuwe contract op de 14e in. De einddatum van elk contract is een 'tot en met'-datum, geen 'tot'-datum.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Jou kosten gaan in vanaf 13 december.
En kosten van je ipone stopt op 13 december
Hoi Lars.

Als je huidige contract van 14 december 2014/15 tot en met 13 december 2016 loopt, dan gaat je nieuwe contract op de 14e in. De einddatum van elk contract is een 'tot en met'-datum, geen 'tot'-datum.
Beste Lars,

Je kan inderdaad je abonnement nu al verlengen. Maar je abonnement gaat pas in vanaf 13 december. Dus dan betaal je vanaf 13 december voor het nieuwe abonnement.:)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lars,

Ik heb zojuist ook op je eerdere bericht gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het is tegen de huisregels om je vraag meerdere malen te stellen. Dit topic gaat dan ook op slot.