Beantwoord

Overstappen naar T-Mobile in coronatijd

• 6 februari 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hoi ,

ik ben nieuw hier  maar ik heb een vraag. Mijn vrouw wil overstappen naar T Mobile. Bij een nieuw abonnement mag je natuurlijk een nieuwe telefoon uitzoeken. Normaal gesproken kan je dan in de winkel er eentje uitzoeken, in je handen houden en voelen of het de juiste telefoon is voor jou.

Maar nu met corona kan dat dus niet.

Hoe moet ik dit gaan oplossen voor mijn vrouw?

Is er soms een mogelijkheid om als de winkels ooit weer open gaan dat je dan alsnog een toestel kan uitzoeken?

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen? Thnks alvast

icon

Beste antwoord door CrisTien 6 februari 2021, 21:15

@Martinus44 Ik vul @eric  even aan met de

Voorwaarden toestel Flexibiliteit 

Toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen!
Groetjes 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Je kunt wachten tot de winkels weer opengaan. Als je niet met overstappen kunt wachten, maar wel een telefoon kunt wachten dan kun je starten met een simonly  abonnement. Een simonly kun je na 4 maanden verlengen naar een abonnement met toestel. Dan kun je een keuze  maken met een toestel verleng je naar een tweejarig contract.

Reputatie 7
Badge +20

@Martinus44 Ik vul @eric  even aan met de

Voorwaarden toestel Flexibiliteit 

Toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen!
Groetjes 

Reageer