Beantwoord

Overstappen naar T-Mobile mobiel

• 29 november 2020
  • 2 reacties
  • 333 Bekeken

Goedendag,

Ik wou overstappen naar T-mobile mobiel, maar kan nog geen besluit maken over een telefoon aangezien mijn huidige telefoon het prima doet. Ik zag dat ik bij jullie een 2 jaar sim only kon afsluiten voor een schappelijke prijs, en als ik daar later een telefoon van jullie bij af wil sluiten dat dat prima is tussendoor (Zie kopje toestelflexibiliteit die ik hieronder geplakt heb). Maar ik sluit meestal een telefoon+abonnement af bij Belsimpel (die hebben meer modellen). is het mogelijk gebruik te maken van die flexibiliteit als ik een lopend 2 jaar abonnement bij jullie heb, en dan later de telefoon toevoeg via bel simpel?

Alvast bedankt!

Toestelflexibiliteit

Wanneer je nog een goed werkende telefoon hebt, kun je deze gewoon blijven gebruiken. Gaat deze na verloop van tijd toch kapot of ben je gewoon toe aan iets nieuws? Dan kan je ten alle tijden overstappen naar een abonnement met telefoon. Wij beëindigen dan je oude contract en je nieuwe contract gaan direct in. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 november 2020, 16:21

Hallo @Ben James 

Bij externe dealers kan je ook gebruik maken van toestelflexibiliteit dus verlengen met een abonnement en toestel maar ze kunnen daar extra kosten voor rekenen.

Mocht je niet kunnen verlengen bij Belsimpel kijk dan ook eens bij Mobiel.nl, daar moet het zeker lukken.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ben James 

Bij externe dealers kan je ook gebruik maken van toestelflexibiliteit dus verlengen met een abonnement en toestel maar ze kunnen daar extra kosten voor rekenen.

Mocht je niet kunnen verlengen bij Belsimpel kijk dan ook eens bij Mobiel.nl, daar moet het zeker lukken.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Ben James Als aanvulling op @Waqqas kan je Hier de uitleg lezen op de site van BelSimpel.

Zo te lezen moet het helemaal goed komen. 
Prettige avond!

Reageer