Vraag

Overstappen naar vodafone

• 16 november 2017
  • 16 reacties
  • 3115 Bekeken

Hoi TMobile, ik mag binnen een maand verlengen. Alleen weet ik niet of ik dat ga doen. Ik ben namelijk Ziggo klant, en bij een overstap naar Vodafone krijg ik dubbele data, €5 korting en iedere maand een extra zender twv €15.
Ik wil een sim only 1 jaar abonnement.
Wat kan TMobile mij als loyale klant aanbieden?

Alvast dank

16 reacties

Geen reactie?
Reputatie 7
Badge +20
Hi sevengemini,

Wat leuk dat je bij ons wilt blijven. Je haalt bij ons het meeste voordeel als je voor de combi deal gaat. Als je T-Mobile mobiel met een T-Mobile Thuis abonnement met interactieve TV op hetzelfde adres conbineert dan krijg je € 2,50 korting op je Thuis factuur en kijk je gratis FOX Sports Eredivisie. Je zou in jouw geval dan ook met je vaste aansluiting moeten overstappen. Op deze pagina vind je meer informatie over onze combideal. Je kan ook gratis bellen met onze collega's van de verkoopafdeling en zij kunnen met je meedenken en kijken wat het beste bij je zou passen. Ze zijn bereikbaar op dit nummer 0800-1603.

Laat je even weten of jullie eruit komen? 🙂
Dank voor het meedenken, maar zoals ik al eerder schreef wil ik een nieuwe sim only van één jaar. Ik wil graag weten wat TMobile mij kan aanbieden. Vr. Groet.
Ook ik ben van plan over te stappen , zeker nu er een black friday deal is .
Dit jaar gaat waarschijnlijk mijn vrouw haar abonnement over en volgend jaar die van mij.
Ik heb gechat met de hulpdesk en ze konden niets meer betekenen terwijl ik al heeeeeeel lang tmobile klant ben .
Ik hoop dat er nog iets in zit, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken .
Afwachtend van uw antwoord ,anders ben ik van plan vanmiddag even langs de Vodafone te gaan.
Met vriendelijke groet
Andre
Ik heb inmiddels contact gehad met Vodafone en ik hoef geen aansluitkosten te betalen. En TMobile geeft geen antwoord op mijn vraag, inmiddels een week verder...
Ik gok dat het bij mij niet anders gaat lopen.
Sim only Vodafone 6gb, onbeperkt bellen, 1 jaar €16.
Simonly TMobile 5gb, onbeperkt bellen, 1 jaar €22.
Tja tmobile go go go of no no no deals🤔
Badge +13
Ik heb inmiddels contact gehad met Vodafone en ik hoef geen aansluitkosten te betalen. En TMobile geeft geen antwoord op mijn vraag, inmiddels een week verder...
Een week?
Jouw laatste bericht (en van Hajar moderator T mobile) is een dag geleden tevens dacht Hajar heel terecht dat het om T Mobile thuis ging.
Als je mijn beginpost goed leest staat er duidelijk dat ik een sim only abonnement wil. En die heb ik 7 dagen (een week) geleden gepost.
Bovendien weet tmobile dondersgoed wat er bij de concurrentie speelt.
Reactie Vodafone:
Geachte heer —-,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u een vraag stelt over een abonnement bij Vodafone.

Goed om te lezen dat u kijkt naar een overstap. De aanbieding is afhankelijk van welk abonnement u altijd kiest. Kiest u minimaal een Red Essential abonnement dan kan ik voor u de aansluitkosten in mindering brengen, abonnement die hier onder vallen helaas niet.

Ik hoor daarom graag welk abonnement uw interesse heeft gewekt. U kunt alle opties vinden op www.vodafone.nl/shop.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sevengemini en Anplo,

We willen jullie natuurlijk te allen tijde het beste aanbod doen. Op dit moment kan je gebruik maken van de T-Mobile GO! GO! GO! Deal. Met deze deal heb je extra voordeel!

Vergeet niet dat je ook nog gebruik kan maken van T-Mobile Samen waarbij je, afhankelijk van de grootte van de groep, €2,50 of €5,- korting krijgt op je abonnement! Ook kan je natuurlijk sparen met T-Mobile Extra voor de meest gave prijzen. :)

Daarnaast gaan jullie natuurlijk dit geweldige forum missen als jullie overstappen, dat is eigenlijk al reden genoeg om te blijven. 😃
Oke dat is dan duidelijk en jammer , ik hoop dat er voor volgend jaar met mijn eigen abonnement wel meer korting is.
Voor nu heeft vodafone een beter bod én HBO én 1gb meer. Tmobile mag mij bellen en bod doen die ik niet kan weigeren.
Na bijna 20 jaar tmobile (voorheen BEN) stap ik over naar vodafone. Blijkbaar hecht tmobile geen waarde aan bestaande klanten. Laters!

Reageer