Overstappen naar vodafone
Ik wil een sim only 1 jaar abonnement.
Wat kan TMobile mij als loyale klant aanbieden?
Alvast dank
Hi sevengemini,
Wat leuk dat je bij ons wilt blijven. Je haalt bij ons het meeste voordeel als je voor de combi deal gaat. Als je T-Mobile mobiel met een T-Mobile Thuis abonnement met interactieve TV op hetzelfde adres conbineert dan krijg je € 2,50 korting op je Thuis factuur en kijk je gratis FOX Sports Eredivisie. Je zou in jouw geval dan ook met je vaste aansluiting moeten overstappen. Op deze pagina vind je meer informatie over onze combideal. Je kan ook gratis bellen met onze collega's van de verkoopafdeling en zij kunnen met je meedenken en kijken wat het beste bij je zou passen. Ze zijn bereikbaar op dit nummer 0800-0419.
Laat je even weten of jullie eruit komen?
Dit jaar gaat waarschijnlijk mijn vrouw haar abonnement over en volgend jaar die van mij.
Ik heb gechat met de hulpdesk en ze konden niets meer betekenen terwijl ik al heeeeeeel lang tmobile klant ben .
Ik hoop dat er nog iets in zit, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken .
Afwachtend van uw antwoord ,anders ben ik van plan vanmiddag even langs de Vodafone te gaan.
Met vriendelijke groet
Andre
Een week?
Jouw laatste bericht (en van Hajar moderator T mobile) is een dag geleden tevens dacht Hajar heel terecht dat het om T Mobile thuis ging.
Bovendien weet tmobile dondersgoed wat er bij de concurrentie speelt.
Geachte heer —-,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u een vraag stelt over een abonnement bij Vodafone.
Goed om te lezen dat u kijkt naar een overstap. De aanbieding is afhankelijk van welk abonnement u altijd kiest. Kiest u minimaal een Red Essential abonnement dan kan ik voor u de aansluitkosten in mindering brengen, abonnement die hier onder vallen helaas niet.
Ik hoor daarom graag welk abonnement uw interesse heeft gewekt. U kunt alle opties vinden op www.vodafone.nl/shop.
We willen jullie natuurlijk te allen tijde het beste aanbod doen. Op dit moment kan je gebruik maken van de T-Mobile GO! GO! GO! Deal. Met deze deal heb je extra voordeel!
Vergeet niet dat je ook nog gebruik kan maken van T-Mobile Samen waarbij je, afhankelijk van de grootte van de groep, €2,50 of €5,- korting krijgt op je abonnement! Ook kan je natuurlijk sparen met T-Mobile Extra voor de meest gave prijzen. :)
Daarnaast gaan jullie natuurlijk dit geweldige forum missen als jullie overstappen, dat is eigenlijk al reden genoeg om te blijven. 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.