Beantwoord

Overstappen of niet

• 16 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 684 Bekeken

ik wil graag verlengen naar een sim only 5 gig 120 belminuten, nu kost me dat bij t-mobile 22 euro per maand, bij simpel kost me dat omgerekend 9 euro per maand alleen daar heb ik niet onbeperkt sms-en en niet onbeperkt bellen, zie ik iets over het hoofd, ik zou graag bij t-mobile blijven maar het prijsverschil is wel substantieel.......kan ik maar beter gewoon overstappen of kunnen jullie me een vergelijkbaar aanbod doen ?
icon

Beste antwoord door Pilovali 16 augustus 2018, 09:58

Een MVNO (virtuele provider) is altijd goedkoper dan een volwaardige provider. Dit komt dat ze geen eigen netwerk hoeven op te zetten, lagere snelheid hebben en een minder bezette klantenservice.

Je kunt even wachten tot deze topic wordt opgepakt door een T-Mobile medewerker, maar ik denk niet dat ze 13 euro p/m korting kunnen geven.

Groet,
Bekijk origineel

5 reacties

Bij simpel heb je onbeperkt bellen 5 gb en 500 smsjes voor 10€. Plus de eerste 6 maanden voor 1€. Ze zitten ook nog eens op het tmobile netwerk. Ik heb een tweede abonnementje bij simpel en ik heb tot nu toe geen klachten.
Je moet alleen bij simpel oppassen dat je niet over je data gaat, want dan gaat het wel duur worden.
Reputatie 6
Badge +17
Een MVNO (virtuele provider) is altijd goedkoper dan een volwaardige provider. Dit komt dat ze geen eigen netwerk hoeven op te zetten, lagere snelheid hebben en een minder bezette klantenservice.

Je kunt even wachten tot deze topic wordt opgepakt door een T-Mobile medewerker, maar ik denk niet dat ze 13 euro p/m korting kunnen geven.

Groet,
Wie weet komen ze nog met een mooi aanbod..........13 euro korting dat denk ik ook niet maar misschien verzinnen ze nog iets moois bv icm met een telefoon........
Reputatie 2
Heel herkenbaar. Ik zit met hetzelfde. Vandaag met T-mobile hierover gebeld.
Ik, zowel mijn zoon en dochter hebben een t-mobile abonnement. Ik wilde een verlenging met toestel en mijn dochter een Go abonnement. (Die van mijn zoon hoeft nog niet verlengd te worden.) Ik gaf ook simpel aan en de Youfone heb je voor 12 euro pm met 6 Gb en onbeperkt bellen en sms'en.
Nou...er waren geen mogelijkheden, niet bespreekbaar! Heel jammer volgens meneer...
Al jaren klant bij t-mobile, met z'n drieën uit een gezin. Helaas maar ik vind het verschil van 6,50 euro per maand voor 'service', (welke ik niet heb gekregen vandaag) wel erg veel geld.
Jammer!
Reputatie 5
Badge +10
Heb je ook alle nadelen van Youfone en bv Simpel bekeken?
Qua service en buitenland kan je een kat in de zak aantreffen.

Op dit moment is T-Mobile de beste keuze, mocht je hoofdzakkelijk een abonnement hebben om te bellen dan kan je zeker goedkoper uit vinden. Maar als je meer wilt dan ga je een paar flinke stappen achteruit bij de goedkopere providers zonder eigen netwerk.

Reageer