Beantwoord

Overstappen van Sim Only naar abonnement met toestel

• 9 februari 2017
  • 5 reacties
  • 773 Bekeken

Mijn iphone, meer dan 2 jaar oud, kan geen enkele simkaart meer lezen. De Apple store heeft bevestigd dat dit een hardware probleem is. Het enige is dat mijn telefoon ouder dan twee jaar is, dus ingeruild kan hij niet worden bij Apple. Zei verwezen maar door naar The Phone House, hier heb ik mijn telefoon gekocht. Ik heb namelijk recht op consumentenrecht en The Phone House is verplicht om mijn telefoon te vervangen binnen drie jaar. Helaas zegt The Phone House dat dit niet waar is. Zij bieden alleen een reperatie aan van rond de 350 euro of het nemen van een nieuwe telefoon. Alleen heb ik ik in oktober verlengt bij T-mobile naar Sim-only. Is er een mogelijkheid om dit abonnement te wijzigen met een nieuwe telefoon?

Groeten,

Rens
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 februari 2017, 17:50

Hoi Rens, welkom op het klantenforum.

Voor Sim Only abonnementen is er een andere mogelijkheid, genaamd toestel flexibiliteit, waar je misschien voor in aanmerking komt. Op deze pagina lees je er meer informatie over.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Rens,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Vervroegd verlengen particulier abonnement. Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snapt T-Mobile dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen ze Early Renewal.

Meer informatie over deze Early Renewal is te vinden op deze pagina.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit graag.

Fijne avond!
Hoi Rens, welkom op het klantenforum.

Voor Sim Only abonnementen is er een andere mogelijkheid, genaamd toestel flexibiliteit, waar je misschien voor in aanmerking komt. Op deze pagina lees je er meer informatie over.
@Kaassausje
Podverdorie, heb Sim Only over het hoofd gezien en dan is toestel flexibiliteit uiteraard beter. Had contract met iPhone in gedachten en dan kom je bij die andere. Weer wat geleerd, dank je!
Reputatie 2
Badge +2
En mocht je rechtsbijstand hebben, die ook even een belletje geven. Het sim slot is nou niet bepaald een onderdeel dat je dagelijks gebruikt (in de zin van kaart in/uit).
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rens,

Wat balen dat je toestel kuren heeft! Ik zie dat je al op weg bent geholpen door meerdere klanten (dankjulliewel!). Ik zie dat je op dit moment een Basis Sim Only abonnement hebt. De toestelflexibiliteit optie geldt alleen voor Stel Samen & Stel Bij abonnementen en T-Mobile GO. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer