Vraag

Past T-mobile de prijzen aan aan de concurrent?

• 6 september 2019
  • 4 reacties
  • 751 Bekeken

Bij belsimpel betaal je voor 10 gb en onbeperkt bellen incl Samsung s10 €42,- en bij T-mobile zelf betaal je voor hetzelfde toestel €45,- past T-mobile de toetste prijzen aan op belsimpel.. of doen ze dat niet want dan blijf ik namelijk bij Tele2..

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @disappointed! Welkom in de community van T-Mobile.

Bij Belsimpel kopen ze groot in en kunnen dus de telefoons goedkoper verkopen.
Het kan je zomaar €100, schelen als je op onderzoek uitgaan.

Je kan bij Belsimpel ook voor T-Mobile kiezen dan heb je twee vliegen in een klap.
Een mooi iets goedkoper telefoon en het beste netwerk van Nederland via een T-mobile abonnement.

Succes met je keuze en een fijn weekend.
Goedenavond @disappointed! Welkom in de community van T-Mobile.

Bij Belsimpel kopen ze groot in en kunnen dus de telefoons goedkoper verkopen.
Het kan je zomaar €100, schelen als je op onderzoek uitgaan.

Je kan bij Belsimpel ook voor T-Mobile kiezen dan heb je twee vliegen in een klap.
Een mooi iets goedkoper telefoon en het beste netwerk van Nederland via een T-mobile abonnement.

Succes met je keuze en een fijn weekend.

Bedankt voor je reactie, wat ik nu ga zeggen heeft niet met jou te maken maar met T-Mobile is ook een groot netwerk die buiten Nederland diensten verleend dus die zouden ook groot moeten inkopen.. maar denk dat ze gewoon meer winst willen maken.. door wel met de prijs te gaan zouden ze nu 2 klanten kunnen verdienen 1 voor mij en een Simonly voor mijn dochter.. Als ik mijn toestel bij belsimpel koop moet ik moeilijk doen met opsturen (als er iets met mijn telefoon is) als ik het bij Tmobile of Tele2 koop kan ik terecht in 1 van hun winkels vandaar dat ik hoop dat ze de prijs aanpassen.. ik hèb meerdere forums met dit soort vragen gelezen dus je mist gewoon een groep mensen door niet mee te gaan met de prijs.. hun denken namelijk of je tmobile nou bij belsimpel koopt of hij tmobile maakt niet uit want het abonnement hebben ze dan toch verkocht 🤭
Reputatie 6
Wat is er moeilijk doen aan opsturen.🤔

Maar T-Mobile kan wel groot lijken, maar zijn toch allemaal kleine bedrijfjes die zelfstandig de broek moeten ophouden, dus word de NL markt ietsjes gescheiden van Duitsland, of waar dan ook.

En een toestel kopen via een provider is altijd duurder dan dat je hem zelf koopt, het is niet hun core buisness om telefoons te verkopen, het zijn neven inkomsten, en men ook nog eens het risico moet dragen dat de klant niet betaald en dat moet ook ergens vandaan komen.
Reputatie 4
Badge +3
Hey @disappointed!,

Het komt voor dat een externe dealer tijdelijk lagere prijzen hanteert dan dat wij doen. Wij hebben geen invloed op de aanbiedingen en/of acties van andere partijen. Indien je goedkoper uit bij een externe partij met een T-Mobile abonnement dan is dat een mooie win-win situatie! Op het moment dat je een abonnement met toestel afsluit bij Belsimpel dan zijn zij de verkoper van het toestel. Het serviceabonnement verloopt dan natuurlijk wel via ons.

Het zou overigens ook kunnen zijn dat bij Belsimpel automatisch de extra korting vanuit Klantvoordeel wordt meegenomen in de prijs.

Reageer