Beantwoord

Persoonlijk aanbod

• 11 april 2021
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik ben inmiddels vele jaren klant bij T-mobile.

Over een week kan ik mijn mobiel abonnement verlengen of opzeggen. 

Ik zou graag van jullie willen weten welke voordelen ik kan verwachten als ik bij T-mobile blijf. Aangezien (op basis van de online aanbiedingen) het voor mij op dit moment voordeliger is over te stappen naar een andere aanbieder.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Branislav Hladík

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 april 2021, 00:02

Hallo @Branislav Tm heeft het beste netwerk dus overstappen is niet altijd slim.

Vergeet niet dat je bij andere providers soms goedkoper uit kan zijn maar of je dan overal verbinding hebt moet je je afvragen. 
Sommige aanbiedingen zien er leuk uit dat klopt (ik mag ook verlengen) dus vergelijkingen gedaan. 
Buiten de overstapkosten die er bij komen (€25,-) zit er overal wel een adertje onder het gras. 
Succes met beslissen, ik ben er al uit😂👍🏻👏🏻

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Branislav 

Bij T-Mobile zijn de prijzen voor iedereen hetzelfde ongeacht of je een nieuwe klant bent of al 10 jaar klant bent.

Heb je wel klantvoordeel? Via een externe dealer kun je meestal het toestel goedkoper krijgen indien je verlengt met toestel.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Branislav Tm heeft het beste netwerk dus overstappen is niet altijd slim.

Vergeet niet dat je bij andere providers soms goedkoper uit kan zijn maar of je dan overal verbinding hebt moet je je afvragen. 
Sommige aanbiedingen zien er leuk uit dat klopt (ik mag ook verlengen) dus vergelijkingen gedaan. 
Buiten de overstapkosten die er bij komen (€25,-) zit er overal wel een adertje onder het gras. 
Succes met beslissen, ik ben er al uit😂👍🏻👏🏻

Dank voor de moeite Christien en Waqqas, maar mag ik vragenwie zijn jullie?

Ik had gehoopt dat iemand van TM op mijn vraag zal antwoorden. Dus als iemand van TM mijn vraag heb gelezen, ik wacht op je antwoord. 

Reputatie 6
Badge +12

Dit is een klant helpt klant forum. Als er acties zijn laten we dat weten. Maar speciale deals maken is geen optie op dit forum. Je zou de verkooplijn van t-mobile eens kunnen bellen.

Reageer