Vraag

Persoonlijk aanbod verlenging

Hallo allemaal,
Ik mag sinds 28 december verlengen en ik wilde een iPhone 5S gaan bestellen aangezien deze (toen) goedkoop was bij jullie. Ik had een erg voordelig abbonement op het oog maar ik had geen idee dat dit een actie was. Dit stond ook niet op de site aangegeven en de datum waarop deze actie afliep stond ook niet op de site. Ik wilde dus gister gaan verlengen, zie ik dus dat de prijs die ik moet bijbetalen net onder de 300 euro ligt ipv net boven de 100 euro. Dit is natuurlijk erg balen, en ik vroeg me namelijk ook af of ik dan niet een persoonlijk aanbod zou kunnen krijgen van jullie aangezien ik toch al 3 jaar een abbonement bij jullie heb en daarvoor ook al prepaid klant bij jullie was. Tot nu toe altijd erg tevreden over jullie geweest maar nu kom ik toch van een koude kermis thuis.
Ik hoop dat er iets geregeld kan worden!

5 reacties

Het zoue rg prettig zijn als iemand van t-mobile zou kunnen reageren.
Reputatie 6
Badge +16
@Iliano

Ik heb je inmiddels al van een reactie voorzien in dit topic. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Alvast bedankt! 🙂
Ja sorry, ik had niet het idee dat er nog naar mijn topic werd omgekeken maar alsnog bedankt!
Nee is niet mogelijk, ik ben al klant van voor 2008, dus minimaal 5 jaar, maar dan krijg je ook gewoon standaard korting als je verlengd.
Lang klant blijven wordt dus niet (extra) beloond!

Eigen ervaring
Chrisz schreef:

Nee is niet mogelijk, ik ben al klant van voor 2008, dus minimaal 5 jaar, maar dan krijg je ook gewoon standaard korting als je verlengd.
Lang klant blijven wordt dus niet (extra) beloond!

Eigen ervaring

Precies..!!
Jammer eigenlijk.

Reageer