Beantwoord

Pinnen bij ontvangst

• 28 juni 2017
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Hoi Tmobile,

Ik wil graag mijn abonnement bij jullie verlengen, maar moet ik dan opnieuw bij ontvangst van mijn bestelling 1 cent pinnen aangezien mijn rekening nummer al bekend bij jullie is? Of is dit niet nodig? Is het overigens ook mogelijk om iemand anders deze bestelling in ontvangst te laten nemen? Zo ja, hoe kan ik dit dan regelen en hoe zou het dan zitten met het eventuele pinnen van dit bedrag?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door 05alexander92 28 juni 2017, 20:31

Als ik het goed begrijp ga je verlengen met een toestel? 1 cent pinnen zou niet nodig hoeven zijn. Maar het is wel zo dat je pas bij ontvangst het nieuwe contract tekent en je meteen moet legitimeren. Dus dat moet je zelf doen. Als het om een simonly gaat is er niks aan de hand. Dan wordt er niet eens wat bezorgd, de verlenging wordt dan automatisch doorgevoerd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Als ik het goed begrijp ga je verlengen met een toestel? 1 cent pinnen zou niet nodig hoeven zijn. Maar het is wel zo dat je pas bij ontvangst het nieuwe contract tekent en je meteen moet legitimeren. Dus dat moet je zelf doen. Als het om een simonly gaat is er niks aan de hand. Dan wordt er niet eens wat bezorgd, de verlenging wordt dan automatisch doorgevoerd.

Reageer