Beantwoord

Prepaid over naar abonnement

• 8 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Goedemiddag
Ik wil graag van een prepaid na goedkope abonement.
Ik heb nog prepaid te goed. Hoe kan ik dit regelen.
Alvast bedankt.
Gr hmjde3
icon

Beste antwoord door Pilovali 8 oktober 2017, 16:20

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik ben toen naar een T-Mobile winkel gegaan, en mijn gegevens doorgestuurd. Binnen een klein uurtje was het klaar. De PrePaid tegoed dat je hebt, wordt vergoed met je facturen (tot maximaal €20 PrePaid tegoed, volgens mij).

Groet,
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik ben toen naar een T-Mobile winkel gegaan, en mijn gegevens doorgestuurd. Binnen een klein uurtje was het klaar. De PrePaid tegoed dat je hebt, wordt vergoed met je facturen (tot maximaal €20 PrePaid tegoed, volgens mij).

Groet,
Goedemiddag.
Bedank voor u reactie. Weet u ook zo hoe wel het goedkoopste internet/ bellen abonement is.
Ik heb er 1 gezien voor 12,50 in de maand.
Alvast bedankt voor het meedenken
Gr hmjde3
Reputatie 6
Badge +17
Hier kun je de abonnementen van T-Mobile Basis Sim-Only bekijken.
Als je T-Mobile Samen hebt, kun je gratis met andere T-Mobile Samen leden bellen/smsen en je krijgt €2,50 per maand korting ;)

Je kunt ook hier kijken. Daar kun je vaak een goedkopere sim-only nemen (€6,50, en met T-Mobile Samen slechts €4).
Oeps, Miky werkt blijkbaar niet meer :(

Groet,
Goedenavond
Ik probeerde online via tmobile een abonement aanvragen maar dat wil niet lukken.
Nu lees ik hier dat ik altijd naar de t mobile winkel moet om dit te regelen. En dat in een tijdperk waarin alles online gaat.
Is dit wel online te regelen. Hoe ga ik dit doen.
Alvast bedankt voor u medewerking
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hmdje3,

Je kan in de T-Mobile Shop je PrePaid prijsplan omzetten naar abonnement. Je kan dan ook je beltegoed tot €20 meenemen naar je abonnement. Die ontvang je dan als korting op je eerste factuur. Je hoeft dan ook geen aansluitkosten te betalen en je kan je nummer behouden. Maar je kan ook bellen met onze verkoopafdeling en een abonnement aanvragen. Je kan je beltegoed dan niet meenemen als je het via de telefoon regelt. Je kunt wel een ingangsdatum opgeven.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer