Beantwoord

Prijs Galaxy A6 verschilt

Mijn vraag is simpel.

De Galaxy A6 Kost momenteel 199 euro bij andere aanbieders en of winkels.
Bij het verlengen van mijn abo moet ik 120 euro betalen voor een jaar abo. En nog eens 120 euro in de komende 12 maanden dat is in totaal 240 euro voor het toestel.
Kan er rekening worden gehouden met de prijs afwijking ?
Of komen er nieuwe acties aan met lage prijzen zo ja wanneer.
Het is ook jammer dat je b.v geen toestel van 2017 kan krijgen voor een goedkoper prijs.
mvg

Adem
icon

Beste antwoord door Folkert 27 november 2018, 09:49

Je kunt de telefoon ook bij Belsimpel kopen en koppelen aan een T-Mobile abonnement, dan krijg je korting op het toestel als je 'm in 1x betaalt. Die korting hangt af van welk abonnement je kiest maar ik zie dat ie met een 2 jarig Go abonnement van 5 Gb zelfs ruim onder de 199 euro gaat.

Ben je dus nog goedkoper uit en zit je toch op het snelste netwerk van Nederland! En een telefoon uit 2017 kopen is niet echt verstandig, je komt dan al snel zonder software updates te zitten en met een verouderde Android versie.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo
de moderators zullen je wel antwoord geven en gelijk je inlognaam aanpassen.
Dit is een openbaar forum en dan is het niet slim om je telefoonnummer als inlognaam te gebruiken. Veel succes!
Bedankt voor je tip .. Heb er even geen rekening mee gehouden idd.
Is al gebeurt zie ik 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi,

Ik snap je vraag over het prijsverschil heel goed! Ik zie dat bij bijvoorbeeld KPN de prijs exact hetzelfde is, maar bij andere aanbieders kan het ook weer net zo goed afwijken. Er kan altijd prijsverschil optreden tussen verschillende aanbieders, door de abonnementen bijvoorbeeld, of verchil in inkoop. Het is dus maar net voor welk netwerk en aanbieder jij wilt gaan!

Hopelijk kun je voor jezelf een goede keuze maken. 😃
Reputatie 7
Badge +15
Je kunt de telefoon ook bij Belsimpel kopen en koppelen aan een T-Mobile abonnement, dan krijg je korting op het toestel als je 'm in 1x betaalt. Die korting hangt af van welk abonnement je kiest maar ik zie dat ie met een 2 jarig Go abonnement van 5 Gb zelfs ruim onder de 199 euro gaat.

Ben je dus nog goedkoper uit en zit je toch op het snelste netwerk van Nederland! En een telefoon uit 2017 kopen is niet echt verstandig, je komt dan al snel zonder software updates te zitten en met een verouderde Android versie.
Bedankt voor uw bericht.
Jammer dat TMobile mij adviseerd om naar an dere aanbieders te kijken en evt daar een abo te afsluiten.
Ik ben al jaren klant en ben zeer tevreden met T Mobile. Heb zelf 2 abonnementen die ik de komende maand moet verlengen. Hopelijk wijzigen de prijzen nog en komen jullie met een mooie actie eind van het jaar.
Reputatie 7
Badge +15
Zo zie je dat T-Mobile open en eerlijk is. Maar wellicht kun je wat met mijn advies van Belsimpel want ik zag dat de A6 daar onder de 199 euro is als je 'm combineert met een T-Mobile abonnement. Belsimpel en T-Mobile zijn partners.

Ik heb zelf ook mijn telefoon via Belsimpel gekocht en ineens betaald gecombineerd met een T-Mobile Sim Only, Belsimpel regelt de aanvraag direct met T-Mobile, was binnen een paar uur al geregeld.

Overigens ben ik gewoon een T-Mobile klant.

Groet, Folkert
Jah hoor niks mis mee gewoon open en eerlijk. Wel had ik verwacht dat het toestel bedrag gelijk is aan de waarde.

Heb even gekeken op Belsimpel en dat is precies wat ik zoek.
Je kiest je bundel je kiest het bedrag wat je per maand wil betalen aan de telefoon.
MIsschien een idee voor T-Mobile ook .. Bedankt voor je Gouden Tip @Folkert
Reputatie 7
Badge +15
@Erenoglu En welke provider heb je erbij gekozen? Ben zomaar benieuwd...
@Folkert
Natuurlijk weer voor de Tmobile. Ik ga nooit meer het fout maken een ander provider te nemen voor die paar eurotjes (tele2)
Het ging er nu om dat ik de telefoon niet in een keer wilde betalen.

voor mijn partner heb ik verlengd met 1 jaar . 1000 gb plus 2gb en unlimited bellen, ics Galaxy A6
Totaal 31.50 in mijn situatie ics korting onder 1 dak.
De huidige abo verleng ik als unlimited data sim only. Mijn lg x screen kan nog wel een jaartje mee en doet wat ik nodig hebt 🙂

Ik kon alleen de Zwarte bestellen met een Verlening . De goud en Purple wordt enkel los verkocht.

Bedankt
@Folkert Het gaat weer niet goed .
Ik ga maandag op vakantie en heb de telefoon vam de week verwacht. 1 dag bezorging tijd zou je zeggen. Mooit niet want het is zogenaamd heel druk bij postnl doe geen levertijd aangeeft.
Dus belsimpel gebeld. In totaal 67 min aan de lijn staan wachten . niet te geloven dat je in deze tijd nog 67 min moet w8 ten op 6 personen voor jou.
Vervolgens gevraagd wat ik voor alternatief hebt. Nul . Annuleren kost 2 weken tijd. Dan pas kan je in de winkel een nieuwe telefoon kopen of verlengen al dan een ander provider...
Bestellen voor 23.30 morgen in huis. Ja my ass. Als je iets belooft doe het dan ook en niet de schuld bij de bezorgers neerleggen maar zelf voor alternatief zorgen.
Gisteren bericht op pakket trace uw pakket komt vandaag tussen ... Ik thuisgebleven mooi niet. Update dat het vandaag wordt. Maar nog niet gesorteert. Morgen ??? Ik werk morgen en vandaag Maar moet wel tekenen voor ontvangs
Heb niks meer te zeggen vind het maar waardeloos allemaal.
Tegenwoordig moet alles idd maar goedkoper maar van de kwaliteit als bedrijdf je klantenservice bezorging op tijd aan de afspraken houden is er niet meer !
Reputatie 7
Badge +15
Erenoglu schreef:

@Folkert Het gaat weer niet goed .
Ik ga maandag op vakantie en heb de telefoon vam de week verwacht. 1 dag bezorging tijd zou je zeggen. Mooit niet want het is zogenaamd heel druk bij postnl doe geen levertijd aangeeft.
Dus belsimpel gebeld. In totaal 67 min aan de lijn staan wachten . niet te geloven dat je in deze tijd nog 67 min moet w8 ten op 6 personen voor jou.
Vervolgens gevraagd wat ik voor alternatief hebt. Nul . Annuleren kost 2 weken tijd. Dan pas kan je in de winkel een nieuwe telefoon kopen of verlengen al dan een ander provider...
Bestellen voor 23.30 morgen in huis. Ja my ass. Als je iets belooft doe het dan ook en niet de schuld bij de bezorgers neerleggen maar zelf voor alternatief zorgen.

Heb niks meer te zeggen vind het maar waardeloos allemaal.
Tegenwoordig moet alles idd maar goedkoper maar van de kwaliteit als bedrijdf je klantenservice bezorging op tijd aan de afspraken houden is er niet meer !

Dat is inderdaad balen, maar ik denk dat het alles met de Sinterklaastijd te maken heeft. Ik heb de afgelopen jaren meerdere telefoons bij Belsimpel gekocht voor mijn gezin en die werden altijd supersnel geleverd.

Reageer