Beantwoord

Prijs van de tablet Sony Z2 verhoogd

• 19 februari 2016
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Hoi wil heel graag de Sony tablet z2 aanschaffen, maar moest nog even wachten tot 1maart voorkort was kon je deze ook gratis bij een abonnement krijgen waarom moet ik nu opeens 244 euro betalen?
icon

Beste antwoord door Amy 20 februari 2016, 08:48

Hey SeBB1970,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je deze vraag stelt! Had je dit tablet bij ons gezien zonder bijbetaling? Wij hebben namelijk al een tijdje geen 'gratis' toestellen of tablets meer. Je kunt bij ons een gedeelte van je hardware direct betalen en een gedeelte van de hardware per maand. Zo kun je een maandelijkse prijs creëren die bij jouw uitgaven past. In de online shop zie je bij de Sony Xperia Z2 vier verschillende opties. Bij de laatste optie betaal je per maand niets meer maar betaal je het tablet wel in één keer met extra korting. Kan het zijn dat je dit had gezien? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey SeBB1970,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je deze vraag stelt! Had je dit tablet bij ons gezien zonder bijbetaling? Wij hebben namelijk al een tijdje geen 'gratis' toestellen of tablets meer. Je kunt bij ons een gedeelte van je hardware direct betalen en een gedeelte van de hardware per maand. Zo kun je een maandelijkse prijs creëren die bij jouw uitgaven past. In de online shop zie je bij de Sony Xperia Z2 vier verschillende opties. Bij de laatste optie betaal je per maand niets meer maar betaal je het tablet wel in één keer met extra korting. Kan het zijn dat je dit had gezien? :8
Dank voor je antwoord,.Jammer dat de website dan iets anders suggereerde je verwacht toch dat daar de actuele informatie opstaat
Reputatie 6
Badge +17
Hi seBB1970,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat de website incorrecte informatie weergeeft. Zou je kunnen aangeven wanneer je dit hebt gezien en of je deze informatie nog steeds te zien krijgt? Mocht je weer op de desbetreffende pagina komen, zou je ons dan een linkje naar die pagina willen sturen?

Als de informatie inderdaad niet klopt dan zorgen wij ervoor dat dit zo snel mogelijk gecorrigeerd wordt. Bedankt voor je input!

Voor overige vragen en verzoeken ben je natuurlijk ook van harte welkom. We helpen je graag verder!
Hoi tot afgelopen maandag (15 februari) was deze tablet nog gratis bij een abonnement en dinsdag was de prijs opeens 240 bij het zelfde abonnement merk dat als ik hier de reden van vraag geen duidelijk antwoord op krijg en alleen er verteld wordt wat op de website staat misschien ook een idee om jullie veranderingen toe te lichten
Reputatie 4
Badge +3
Hoi seBB1970,

Bedoel je dat je niets hoefde bij te betalen voor de tablet? Zoals Amy aangaf hebben we al een tijdje geen 'gratis' hardware meer bij een abonnement. Ik zie nu op de website dat er afhankelijk van het maandbedrag minimaal bijna €240 vooraf betaald moet worden. Het zou kunnen dat dit een foutje was en dat het daarom is gewijzigd. Ik ga even een navraag doen.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Reageer