Beantwoord

Prijs van gewijzigd abonnement

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb pas mijn abonnement gewijzigd in minder internet toen stond er dat ik 5 euro moest betalen per maand en nu is dat 16 euro gestegen dus dat wil zeggen dat ik goedkoper was met meer internet per maand maar nu kan ik niks meer veranderen
icon

Beste antwoord door David 16 november 2018, 12:23

Hi Mocbra,

Zoals Folkert inderdaad aangeeft kunnen alleen moderators dat, dus bij deze is jouw username aangepast!

Ik heb even meegekeken en zie dat je eerst Go Unlimited (geen Stel Samen) had en nu hebt gekozen om de bundel terug te zetten naar Go Basic. Je betaalt sowieso niet meer dan wat je eerder betaalde, want eerst betaalde je €35,- per maand en dat is nu €16,49, dus alsnog een flinke verlaging van de maandelijkse kosten.

De €5,- kan ik nergens terugvinden, want ook de korting is €3,50 per maand. We hebben ook geen abonnementen van €5,- bij Go, dus ik weet niet precies waar je dit had gezien? Het allergoedkoopste abonnement wat we hebben is €4,50, maar dat is bij Basis Sim (met klantvoordeel en minimale bundels). Als je aan kunt geven waar je de €5,- zag staan, dan kunnen we misschien wel uitleg geven wat dit is, maar op dit moment heb je voor jouw abonnement al de goedkoopste variant.

We zien je reactie graag tegemoet, dan kunnen we misschien nog wat meer opheldering geven!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Welkom op het forum. Ik raad je aan om jouw nickname te wijzigen. Het is niet toegestaan om 06 nummers te gebruiken. Het is niet veilig.

Zou je meer kunnen zeggen over wat er gebeurd is?

- Gaat het om een mobiel abonnement? Of 4G voor Thuis of Thuis?
- Had je recht op (speciale) kortingen? Deze kunnen in bepaalde gevallen vervallen bij wijzigingen in het abonnenent.
- tot wanneer liep jouw contract?
- soms wordt een korting anders weergeven door de prijsstructuur. Daarmee lijkt een tarief gestegen, maar staat er elders in de berekening een extra korting.
het gaat om mobiel abonnement
ik had niet recht op spaciale korting dat ik weet
hij vervald pas 2020
hoe verander ik mij nickname ik heb het geprobeerd maar er gebeurden niks
Reputatie 7
Badge +15
Nickname kan alleen door een moderator gewijzigd worden. Je ziet m vandaag wel wijzigen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mocbra,

Zoals Folkert inderdaad aangeeft kunnen alleen moderators dat, dus bij deze is jouw username aangepast!

Ik heb even meegekeken en zie dat je eerst Go Unlimited (geen Stel Samen) had en nu hebt gekozen om de bundel terug te zetten naar Go Basic. Je betaalt sowieso niet meer dan wat je eerder betaalde, want eerst betaalde je €35,- per maand en dat is nu €16,49, dus alsnog een flinke verlaging van de maandelijkse kosten.

De €5,- kan ik nergens terugvinden, want ook de korting is €3,50 per maand. We hebben ook geen abonnementen van €5,- bij Go, dus ik weet niet precies waar je dit had gezien? Het allergoedkoopste abonnement wat we hebben is €4,50, maar dat is bij Basis Sim (met klantvoordeel en minimale bundels). Als je aan kunt geven waar je de €5,- zag staan, dan kunnen we misschien wel uitleg geven wat dit is, maar op dit moment heb je voor jouw abonnement al de goedkoopste variant.

We zien je reactie graag tegemoet, dan kunnen we misschien nog wat meer opheldering geven!

Reageer