Beantwoord

Prijsverhoging van 33%

• 4 januari 2017
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Ik ben me aan het oriënteren wat ik na mijn huidige abonnement bij een andere aanbieder ga nemen.
Zo kwam ik bij T-Mobile en vorige maand zag ik het abonnement wat mij wel leek op € 22,50 per maand zou komen.
Maar vanavond keek ik weer en nu was precies hetzelfde abonnement in eens € 30,-!!! Een verhoging van 33% dus.
Dat werkt dus niet echt motiverend en de kans dat ik nu naar T-Mobile overstap is dus ook een stuk kleiner geworden.
icon

Beste antwoord door Kijkdan 5 januari 2017, 06:24

Hallo Pieter,

Vorige maand was het T-mobile madness maand daardoor waren de prijzen 50% goedkoper ( niet alles) je kan beter wachten op de volgende actie maand of als je huidige abonnement nu afloopt even bellen met de klantenservice en misschien kunnen hun nog wat betekenen voor jouw.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Hallo Pieter,

Vorige maand was het T-mobile madness maand daardoor waren de prijzen 50% goedkoper ( niet alles) je kan beter wachten op de volgende actie maand of als je huidige abonnement nu afloopt even bellen met de klantenservice en misschien kunnen hun nog wat betekenen voor jouw.
Reputatie 2
Behalve de Mobile Madness Maand, heeft T-Mobile natuurlijk altijd het recht om acties te starten en te beëindigen, maar ook prijswijzigingen door te voeren. Het kan dan voorkomen dat een abonnement vandaag een lagere prijs heeft dan morgen, maar overmorgen misschien wel weer goedkoper is dan vandaag. In de praktijk zal het uiteraard niet zo'n vaart lopen, maar er zijn altijd mogelijkheden.

Overigens heeft T-Mobile bijna altijd wel een actie lopen, waardoor bepaalde bundels, abonnementen of toestellen goedkoper zijn. Het is dus vooral zaak om regelmatig te kijken voor welke prijs je abonnement verkocht wordt. Vergeet ook vooral niet om ook nog even de actievoorwaarden van een actie te controleren. De ene keer kan je korting hebben voor de duur van je abonnement, maar het kan ook zijn dat de korting maar een paar maanden duurt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieter,

Leuk dat je op zoek bent naar een passend abonnement bij ons!

Ik zie dat je al van goede antwoorden voorzien bent door Kijkdan en Trajh91. Het klopt inderdaad dat we vorige maand Mobile Madness hadden, een speciale maand vol scherpe acties. Op dit moment hebben we deze aanbiedingen in onze webshop!

Heb je al enig idee wat je qua abonnement en toestel zou willen? We kunnen je eventueel terug laten bellen door een verkoopadviseur voor een adviesgesprek? Als je dit wilt horen we graag wanneer je te bereiken bent! :)

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer