Beantwoord

Prijsverschil verlengen

• 28 februari 2021
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen, graag ben ik wel benieuwd naar het grote prijsverschil in sim only als wij gaan verlengen. Mijn dochter heeft nu een abonnement wat bedrag x kost per maand. Nu kunnen wij gaan verlengen en moeten wij voor hetzelfde aantal belminuten en voor hetzelfde aantal mb’s 33% meer betalen per maand? Ik vind dit nogal aan de forse kant, sterker nog de vraag is of je met deze verschillen nog wel klant wilt blijven. 

Hier zit geen *kuch* inkoopvoordeel aan van een leverancier dus daar kan het niet aan liggen.

Wij zijn benieuwd wat hier uit komt.

icon

Beste antwoord door CrisTien 28 februari 2021, 14:54

Beste @Odiug Welk abonnement heeft ze dan? 

je mag ook wachten tot er een leuke aanbieding komt. Je bent niet verplicht te verlengen. Het abonnement blijft dan doorlopen met een maand opzegtermijn.

Wat zoekt ze precies?  Zijn er meer abonnementen op één adres aanwezig krijg je nog eens extra €2,50 korting en 2 gig.data gratis.
MVG.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Odiug Welk abonnement heeft ze dan? 

je mag ook wachten tot er een leuke aanbieding komt. Je bent niet verplicht te verlengen. Het abonnement blijft dan doorlopen met een maand opzegtermijn.

Wat zoekt ze precies?  Zijn er meer abonnementen op één adres aanwezig krijg je nog eens extra €2,50 korting en 2 gig.data gratis.
MVG.

Beste ChrisTien, dank voor je antwoord. Misschien de beste optie om dan het abonnement maar door te laten lopen.​​​​​​ al kunnen eventuele kortingen dan wel komen te vervallen.

Dit is trouwens al met de korting verwerkt vandaar dat ik de verhoging nogal aan de hoge kant vind.  We gaan nog wel even contact opnemen met T-Mobile. Je weet nooit waar dat goed voor is.

Reputatie 7
Badge +20

@Odiug  Ik heb begrepen dat als er geen eind datum bij je korting staat (my T-Mobile) dat die korting dan door blijft lopen.Hopelijk kunnen de moderators je iets meer vertellen en verder helpen. 
Groetjes! 

Reageer