Beantwoord

Prijzen bij verlenging

• 22 september 2015
  • 6 reacties
  • 188 Bekeken

Waarom zijn de prijzen bij verlengen net zo hoog als bij nieuwe klanten? Op de chat werd aangegeven omdat de prijzen al zo laag waren. Ze zouden me nog bellen, maar helaas
icon

Beste antwoord door David 23 september 2015, 15:55

Hoi Jerry,

De prijzen variëren elke keer weer, maar zijn inderdaad al behoorlijk scherp!

Dat je niet bent teruggebeld is niet erg netjes, als je wilt dan plan ik alsnog een terugbelafspraak voor je in. Als je dan kunt aangeven wanneer jou het beste uitkomt en wat je qua wensen hebt, dan kan ik dit heel rap doorzetten! :)

Ik hoor het graag van je!

@Ruya75

De toestelprijzen liggen wel behoorlijk vast, dus daar kunnen we niet veel verschil in maken helaas! We proberen per persoon altijd te kijken wat we kunnen aanbieden en hoe we een mooi aanbod kunnen doen! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Beste Jerry , je moet de kosten los zien van toestelprijs.
Toestel los kopen is altijd goedkoper (bij alle providers)
Sim only is de prijs waar het om gaat.
Wil je een abonnement met toestel dan krijg je te maken met toestel afbetalen + rente.
Met gelijk toestel dokken ipv van afbetalen bespaar je veel geld.

Blijft dan sim only over , en deze abonnementen hebben veel te bieden voor weinig.
Oa Europa inclusief!
Je kan ook met t-mobil verlengen via een externe retailer , vaak goedkoper maar service is daar duidelijk minder.
T-Mobile is premium!
Even goed rondkijken , vergelijken is niet makkelijk.
De beste prijsstunter geeft de slechtste service
Reputatie 2
Badge +2
@centaur
Mag ik dat met je oneens zijn 🙂 Zojuist nog even gekeken, maar een nieuwe apple iPhone 6 (65GB) incl abbo (stel bij & stel samen, 3G, bellen onbeperkt) is inclusief telefoon goedkoper dan los kopen en hetzelfde abbo Sim Only. Ik geef toe, het is maar € 1,05, maar toch goedkoper (en ik heb nu ff geen puf om meer aanbiedingen door te rekenen). Ik zit ondertussen bijna 10 jaar bij T-mobile en ik maak voor elke verlenging altijd zo'n berekening. Tot nog toe is T-mobile altijd minimaal € 100,-- goedkoper geweest. Dat was het verschil bij mijn laatste verlenging. Het wordt met elke verlenging wel minder. Iets waar ik overigens wel voorstander van ben. Kosten moeten wat mij betreft transparant zijn.

@jerry
Simpel, dat is een keuze 🙂 Sommige bedrijven kiezen ervoor om bestaande klanten korting te geven tov nieuwe klanten. Andere kiezen ervoor om dezelfde prijzen voor iedereen te hanteren en voor beide is wel wat te zeggen. Er is in NL genoeg concurentie, dus er is voor elk wel wat wils.
Hey jerry,

Ik moet toegeven dat ik het ook raar vind. Toen ik mijn Iphone had besteld moest ik €200 betalen, mijn vader ook die net klant werd los daar van ik ben al 15 jaar trouwe klant. Dan vind ik het wel raar dat ik het zelfde betaal als me vader die net klant is. Dan is hun reactie hier op ja maar, je vader betaald nu aansluitingskosten jij niet dat is toch super? Super??? Ik heb 15 jaar geleden toch ook aansluitingskosten betaald. Sorry dat ik vind ik echt de stomste reactie die ik vaak hoor. Misschien heb je niks aan me reactie maar ik moest me hartje luchten haha 😛
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jerry,

De prijzen variëren elke keer weer, maar zijn inderdaad al behoorlijk scherp!

Dat je niet bent teruggebeld is niet erg netjes, als je wilt dan plan ik alsnog een terugbelafspraak voor je in. Als je dan kunt aangeven wanneer jou het beste uitkomt en wat je qua wensen hebt, dan kan ik dit heel rap doorzetten! :)

Ik hoor het graag van je!

@Ruya75

De toestelprijzen liggen wel behoorlijk vast, dus daar kunnen we niet veel verschil in maken helaas! We proberen per persoon altijd te kijken wat we kunnen aanbieden en hoe we een mooi aanbod kunnen doen! 🙂
Graag een bel afspraak op 24 sept 16;30 samsung s6
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jerry,

De afspraak is ingepland hoor! :)

Let erop dat er met een anoniem nummer gebeld wordt, dus dan weet je dat wij het zijn!

Reageer