Beantwoord

Probleem bij het registreren voor een SIM-only abonnement (EU-burger)

• 1 maart 2021
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Ik ben vorige maand in Nederland aangekomen en ik heb tevergeefs geprobeerd een SIM-only gsm-contract te krijgen. Ik heb al een internetcontract van T-Mobile.Ik ben een Frans staatsburger en ik probeerde me te registreren met mijn identiteitskaart en mijn gloednieuwe Nederlandse bankrekening. Ik sta ook ingeschreven bij mijn woongemeente. Volgens de informatie die ik op dit forum heb gevonden, zou ik een SIM-only contract moeten kunnen krijgen ondanks dat ik niet-Nederlands ben, maar mijn aanvraag werd zonder enige uitleg geweigerd. Ik heb de klantenservice niet telefonisch kunnen bereiken omdat ze het te druk hebben.Ik zou heel dankbaar zijn voor alle hulp, want zonder een Nederlands telefoonnummer is het echt moeilijk om iets online te bestellen!
icon

Beste antwoord door EleanorGrace 2 maart 2021, 15:35

Ik ben vorige maand in Nederland aangekomen en ik heb tevergeefs geprobeerd een SIM-only gsm-contract te krijgen. Ik heb al een internetcontract van T-Mobile.Ik ben een Frans staatsburger en ik probeerde me te registreren met mijn identiteitskaart en mijn gloednieuwe Nederlandse bankrekening. Ik sta ook ingeschreven bij mijn woongemeente. Volgens de informatie die ik op dit forum heb gevonden, zou ik een SIM-only contract moeten kunnen krijgen ondanks dat ik niet-Nederlands ben, maar  VidMatemijn aanvraag werd zonder enige uitleg geweigerd. Ik heb de klantenservice niet telefonisch kunnen bereiken omdat ze het te Mobdro druk hebben.Ik zou heel dankbaar zijn voor alle hulp, want zonder een Nederlands telefoonnummer is het echt moeilijk om iets online te bestellen!

issue got solved !!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @EleanorGrace 

Kun je mij een privébericht sturen met je order nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kan ik je bestelling controleren. 

Ik ben vorige maand in Nederland aangekomen en ik heb tevergeefs geprobeerd een SIM-only gsm-contract te krijgen. Ik heb al een internetcontract van T-Mobile.Ik ben een Frans staatsburger en ik probeerde me te registreren met mijn identiteitskaart en mijn gloednieuwe Nederlandse bankrekening. Ik sta ook ingeschreven bij mijn woongemeente. Volgens de informatie die ik op dit forum heb gevonden, zou ik een SIM-only contract moeten kunnen krijgen ondanks dat ik niet-Nederlands ben, maar  VidMatemijn aanvraag werd zonder enige uitleg geweigerd. Ik heb de klantenservice niet telefonisch kunnen bereiken omdat ze het te Mobdro druk hebben.Ik zou heel dankbaar zijn voor alle hulp, want zonder een Nederlands telefoonnummer is het echt moeilijk om iets online te bestellen!

issue got solved !!

Reageer