Beantwoord

probleem levering toestel verlenging

• 25 maart 2021
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

14-03 mijn abonnement verlengt ( sorry niet via jullie zelf omdat de telefoon veel duurder uitviel) , netjes gebeurd, alleen het toestel dat ik zou aankopen is blijkbaar ineens niet op voorraad ( terwijl op de site staat van wel) en zit nu dus al bijna 2 weken te wachten,...is het mogelijk dat jullie de verlenging aangevraagd via de site waar ik dat heb gedaan ongedaan maken zodat ik elders mijn verlenging met telefoon kan doen? of moet ik dat via die site zelf doen, en is dat dan nog op tijd?

icon

Beste antwoord door CrisTien 25 maart 2021, 18:00

Beste @teetje84 Welkom in de Community. Uiteraard heeft TM heel graag klanten maar wat jij vraagt is niet mogelijk. Je zal zelf contact moeten opnemen met dat bedrijf om je order te annuleren.

Je kan via andere sites een abonnement afsluiten voor TM maar TM heeft verder niets met de voorraad of levering van andere bedrijven te maken.

Bij online aankopen heb je 14 dagen wettelijke bedenktijd.

Hopelijk kan je het snel oplossen.

Groetjes

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @teetje84 Welkom in de Community. Uiteraard heeft TM heel graag klanten maar wat jij vraagt is niet mogelijk. Je zal zelf contact moeten opnemen met dat bedrijf om je order te annuleren.

Je kan via andere sites een abonnement afsluiten voor TM maar TM heeft verder niets met de voorraad of levering van andere bedrijven te maken.

Groetjes

Groetjes

dankjewel voor je antwoord, ik begrijp dat die 14 dagen dan ook geld voor het verlengen en niet alleen voor het toestel?

Reputatie 7
Badge +20

@teetje84  Lees even op de site waar je de bestelling hebt gedaan. 
Er zal vast wel uitleg staan (klantenservice) Dat bedrijf gaat over de producten die ze verkopen.
Mijn advies is “lees altijd de voorwaarden en kleine lettertjes” 

Fijne avond

Reageer