Vraag

Problemen helaas bij aanvraag nieuw abonnement

• 13 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

Gisteren  een nieuwe mobiel opgehaald omdat mijn 2 jarig abonnement in oktober afloopt.

Nu kreeg ik een spervuur van mailtjes van T mobile binnen waarbij ik gegevens mijn  huidige provider moest doorgeven aan jullie.  

De medewerker gisteren in de T mobile winkel in Rotterfam  verzekerde mij dat het voordeliger ik om alles in één pakket te nemen bij T- Mobile.. Nou dat leek me wel iets. Heb 25 jaar bij Kpn en nu Telfort gezeten en dacht dit wel even te regelen. (overigens dat zou T mobile voor me doen)

Waar het al fout ging is de aanhef naar mij   ipv  vlietstra   staat er Vliestra  ,dat is dus al fout!

1.  Ik heb  de gegevens van Telfort doorgegeven en kreeg toen fijn een reactie van jullie dat dit geweigerd is  en dat ik het nu maar zelf moet doen. Wat is dat voor onzin ? Jullie propaganderen iets aan een consument om “voordeliger” over te stappen naar 1 pakket bij T- mobile maar vervolgens mag ik het zelf uitzoeken. Dat geeft mij geen vertrouwen.
  2. Weet niet meer wat nu te doen verder.. 

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

De medewerker heeft het goed dat uit en thuis voor de hoogst haalbare internet snelheid thuis en een unlimited spraak/data sim de beste deal in Nederland is. Hier vind je hoe het overstap proces voor de vaste lijn in elkaar steekt. Wees gerust, T-Mobile heeft het afgelopen kwartaal weer 11.000 nieuwe thuis abonnees erbij en de meeste zijn gebruikers die overstappen van KPN of Ziggo. Dus dit is vaker gedaan :)

Reageer