Beantwoord

problemen verlening en per direct stopzetten contract

• 23 september 2019
  • 2 reacties
  • 854 Bekeken

Ook ik ben blijkbaar een crimineel aangezien de aanvraag voor verlenging steeds word afgewezen. Oude telefoon inmiddels volledig afbetaald en bij bkr is dit verwerkt. Echter blijf ik tegen dit probleem aanlopen dat hij word afgewezen. Ik wil het nog een paar dagen aanzien maar tevens vroeg ik mij af of het in de winkel mogelijk is om mijn laatste paar maanden van mijn contract af te kopen. Want ik ben diep beledigd door jullie service en manier van omgaan met klanten. Dat domme formulier, daar ga ik geen 30dagen op wachten.. want zoveel interresseert het jullie dus dat je de klanten 30 dagen laat wachten....
icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2019, 12:09

Hi @jordyS2

Wat jammer dat je er zo over denkt. Een afwijzing kan verschillende redenen hebben die wij zelf niet kunnen inzien in verband met jouw privacy, maar op deze pagina kan je alle informatie vinden over een credit check. Je de reden wel zelf opvragen door dit formulier in te vullen, mocht je dat alsnog willen.

ik hoop dat je zo verder komt en dat het alsnog lukt om een verlenging te nemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @jordyS2

Wat jammer dat je er zo over denkt. Een afwijzing kan verschillende redenen hebben die wij zelf niet kunnen inzien in verband met jouw privacy, maar op deze pagina kan je alle informatie vinden over een credit check. Je de reden wel zelf opvragen door dit formulier in te vullen, mocht je dat alsnog willen.

ik hoop dat je zo verder komt en dat het alsnog lukt om een verlenging te nemen.
Imiddels ben ik overgestapt naar de concurrent
Ik zal tmobile ook niet aanraden aan anderen

Reageer