Beantwoord

problemen verlening en per direct stopzetten contract

  • 23 september 2019
  • 8 reacties
  • 1150 Bekeken

Ook ik ben blijkbaar een crimineel aangezien de aanvraag voor verlenging steeds word afgewezen. Oude telefoon inmiddels volledig afbetaald en bij bkr is dit verwerkt. Echter blijf ik tegen dit probleem aanlopen dat hij word afgewezen. Ik wil het nog een paar dagen aanzien maar tevens vroeg ik mij af of het in de winkel mogelijk is om mijn laatste paar maanden van mijn contract af te kopen. Want ik ben diep beledigd door jullie service en manier van omgaan met klanten. Dat domme formulier, daar ga ik geen 30dagen op wachten.. want zoveel interresseert het jullie dus dat je de klanten 30 dagen laat wachten....
icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2019, 12:09

Hi @jordyS2



Wat jammer dat je er zo over denkt. Een afwijzing kan verschillende redenen hebben die wij zelf niet kunnen inzien in verband met jouw privacy, maar op deze pagina kan je alle informatie vinden over een credit check. Je de reden wel zelf opvragen door dit formulier in te vullen, mocht je dat alsnog willen.



ik hoop dat je zo verder komt en dat het alsnog lukt om een verlenging te nemen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @jordyS2

Wat jammer dat je er zo over denkt. Een afwijzing kan verschillende redenen hebben die wij zelf niet kunnen inzien in verband met jouw privacy, maar op deze pagina kan je alle informatie vinden over een credit check. Je de reden wel zelf opvragen door dit formulier in te vullen, mocht je dat alsnog willen.

ik hoop dat je zo verder komt en dat het alsnog lukt om een verlenging te nemen.
Imiddels ben ik overgestapt naar de concurrent
Ik zal tmobile ook niet aanraden aan anderen

Bij mij nu ook gebeurt , zeggen dat je mag verlengen en al meer dan 10 jaar klant wordt het afgewezen. Maar het staat wel bij mijn t-mobile als nieuw abinement ? Dat wil ik dus niet als ik niet eens nu wat krijg !! Ben er klaar mee. Zo gauw als oude is afgelopen stap ik ook over !  Zo ga je niet met trouwe klanten om !

Reputatie 5
Badge +6

Ook oude trouwe klanten moeten aan de inkomsten en uitgaven verplichtingen voldoen. Een toestel lening is gewoon een geldlening en daar horen tegenwoordig strenge BKR voorwaarden bij.

Reputatie 7
Badge +18

Het maakt niet uit of je een nieuwe klant bent of al 10 jaar, voor iedereen is alles hetzelfde. Jammer genoeg dus geen extra'tjes voor trouwe klanten.

Hier kun je trouwens de reden van afwijzing opvragen om er zeker van te zijn waarom.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact/brochures-en-formulieren

Dat bkr is onzin , ik heb nergens grite lenningen ofzo en betaal mijn rekeningen op tijd

Reputatie 5
Badge +6

T-mobile is in de business om zoveel mogelijk abonnementen te verkopen. Dus ze zeggen niet zomaar nee. Je voldoet blijkbaar niet meer aan de minimale eisen om een lening af te sluiten. Dan houdt het op en zul je of het toestel gelijk betalen of ergens anders kopen.

@tootje 1 , Je kan het ook via een wederverkoper proberen zoals Mobiel.nl of belsimpel.nl, misschien lukt het daar wel, anders deel toetel zelf betalen zodat je onder de grens van 250 euro komt.

Reageer