Beantwoord

Recht op verlengen verloren na wijziging prijsplan?

Zojuist heb ik mijn tariefplan verlaagd tot een relax 60 na de einddatum van de contractsperiode.. Nu zag ik dat ik recht heb op verlenging en een nieuw abonnement en toestel kan uitkiezen. Echter als ik er op klik zegt het: "Je komt nog niet in aanmerking om je abonnement te verlengen, je kunt hier wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen". Nu is het zo dat onder de voorwaarde geschreven staat: "Bij het wijzigen van je tariefplan blijft je huidige contractperiode ongewijzigd". Mijn vraag aan jullie is dan ook: Kom ik ondanks mijn tariefwijziging na het verstrijken van mijn contractsperiode nog in aanmerking voor een nieuw toestel + abonnement? De site verward mij namelijk.
icon

Beste antwoord door Tom 27 juni 2014, 09:24

@Berendwout Welkom!

Je kunt inderdaad je huidige abonnement gewoon verlengen, ook na de wijziging van je prijsplan. Zou je kunnen checken of je dit probleem ook ervaart via een andere browser? Zo ja dan wil ik je adviseren om even contact op te nemen met onze TeleSales afdeling via 0800-8104, zij kunnen je contract dan voor je verlengen. Ik kan eventueel ook een terugbelafspraak voor je inplannen met deze afdeling. Mocht je dit willen stuur mij dan even een privéberichtje met daarin je beschikbaarheid. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Als je inlogt in my t mobile en je kijkt bij abonnement daar staat de datum dat je contract verloopt/verliep.
Wat staat daar nu?
Reputatie 5
@Berendwout Welkom!

Je kunt inderdaad je huidige abonnement gewoon verlengen, ook na de wijziging van je prijsplan. Zou je kunnen checken of je dit probleem ook ervaart via een andere browser? Zo ja dan wil ik je adviseren om even contact op te nemen met onze TeleSales afdeling via 0800-8104, zij kunnen je contract dan voor je verlengen. Ik kan eventueel ook een terugbelafspraak voor je inplannen met deze afdeling. Mocht je dit willen stuur mij dan even een privéberichtje met daarin je beschikbaarheid. 🙂

Reageer