Vraag

Registratie preventel

Ik heb een aanvraag gedaan voor een mobiel abonnement. Deze werd geweigerd. Toen heb ik bij experian en preventel inzage gevraagd en tot mijn stomste verbazing krijg ik antwoord van preventel dat ik een betalingsachterstand bij T-Mobile zou hebben gedateerd 2017. Maar in 2017 was ik al geen klant meer bij jullie en mijn abonnement die ik in het verleden heb gehad was volledig betaald dus leg mij nu eens uit waar ik het aan te danken heb dat ik zonder betalingsachterstand toch als wanbetaler te boek sta? Ronduit belachelijk dat onschuldige mensen zo behandeld worden en voor paal worden gezet wanneer ze nietsvermoedend midden in een drukke winkel vrolijk een abonnement willen afsluiten en dan blijkt dat ze niet door de kredietcheck komen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ilona,

Dat is zeker een onplezierige verrassing wanneer je nietsvermoedend de winkel binnen stapt! Ik wil dit natuurlijk graag tot op de bodem voor je uitzoeken en kijken waar dit vandaan komt.

Zou je mij (via mijn profiel) een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres (als je in de tussentijd bent verhuisd, dan graag het oude en nieuwe adres) geboortedatum en laatste 4 cijfers IBAN. Ik hoop met deze gegevens dan alles boven water te kunnen krijgen! Het kan zijn dat er nog extra gegevens nodig zijn, maar dat laat ik dan ook gelijk even weten.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en ga hier dan zo spoedig mogelijk mee aan de slag voor je!

Reageer