Beantwoord

Registreren voor Black Friday Deal - Mijn telefoon is vertraagd! Deal is OP=OP! Help!

• 5 december 2020
  • 2 reacties
  • 335 Bekeken

Registreren voor Black Friday Deal - Mijn telefoon is vertraagd! Deal is OP=OP! Help!

Vraag deel 1: Bij een vertraagd telefoon die geen iPhone 11 is, mag ik alsnog ook registreren?

Vraag deel 2: Achteraf registreren bij een OP=OP scenario…hoe zit dat?

» De doel om mensen te stimuleren er snel bij te wezen snap ik. Dat niet iedereen gaat herinneren die formulier in te vullen snap ik ook. Maar, stel dat de koptelefoons toch op zijn als ik en degenen die een vertraagd iPhone 11 hebben ons registreren. Hoe lossen wij dat op? Klopt mijn veronderstelling wel?

Overig info:

• IMEI is nodig bij het registreren voor de black-friday deal
  • Zonder een geleverde of ten minste specifiek bekend toestel heb ik geen IMEI nog
  • Mijn bestelde OnePlus 8 Pro is volgens een email vertraagd tot rond 11 December.
  • Er staat dat er tot/met 14 December geregistreerd mag worden; wegens een vertraging heeft de iPhone 11 vrijstelling tot 28 December.
icon

Beste antwoord door David 8 december 2020, 09:16

Hi @alt-jero,

Begrijpelijk dat je hier een beetje over in de rats zit! 

De levertijd van de OnePlus 8 Pro is sowieso nog op tijd om mee te kunnen doen met de actie, dus dat is dan geen probleem. Ik verwacht ook dat het zeker goed gaat komen met jouw aanvraag, dus ik zou me er niet al te druk om maken! 

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know!

Bekijk origineel

2 reacties

Dank je wel @David!

Ik heb gisteravond inderdaad zo'n bericht gehad van de courier. Hij wordt inderdaad binnenkort geleverd.

Groetjes @alt-jero

Reputatie 7
Badge +20

Hi @alt-jero,

Begrijpelijk dat je hier een beetje over in de rats zit! 

De levertijd van de OnePlus 8 Pro is sowieso nog op tijd om mee te kunnen doen met de actie, dus dat is dan geen probleem. Ik verwacht ook dat het zeker goed gaat komen met jouw aanvraag, dus ik zou me er niet al te druk om maken! 

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know!

Reageer