Beantwoord

Samsung Galaxy 6S Edge Plus

Beste,

Ik wil graag mijn abbonement verlengen met een 6S edge plus, maar ik vind de eenmalige kosten veel te hoog. Zijn er andere mogelijkheden?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 november 2015, 09:41

Hoi BeauNuts, welkom op het forum.

Je bedoelt natuurlijk de Samsung S6, de 6s hoort bij de iPhones. ;)

Heb je al gekeken of een partij als belsimpel, studentmobiel etc. het toestel kan leveren voor een betere prijs? Die kopen over het algemeen meer toestellen in waardoor de kosten voor de koper weer lager uit kunnen vallen.

Mocht je het geld hebben om het toestel los te kopen, dan zou je eventueel een los toestel en een sim only abonnement kunnen overwegen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi BeauNuts, welkom op het forum.

Je bedoelt natuurlijk de Samsung S6, de 6s hoort bij de iPhones. ;)

Heb je al gekeken of een partij als belsimpel, studentmobiel etc. het toestel kan leveren voor een betere prijs? Die kopen over het algemeen meer toestellen in waardoor de kosten voor de koper weer lager uit kunnen vallen.

Mocht je het geld hebben om het toestel los te kopen, dan zou je eventueel een los toestel en een sim only abonnement kunnen overwegen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Beaunuts,

Nogmaals welkom op ons Forum! De Samsung S6 Edge+, goede keus hoor! :D

Ik zie dat Kaassausje al van nuttige informatie heeft voorzien over de aanschaf van je telefoon bij een derde partij. Wie weet heb je geluk en vind je een mooie prijs en kun je nog bij ons blijven ook! Heb je misschien een idee wat je wel zou willen betalen aan eenmalige kosten? Misschien kunnen we dan met je meedenken!

Mocht je nou toch in contact willen komen met onze verkoopafdeling, kun je dat ook aan ons laten weten. We zorgen dan dat je teruggebeld wordt met een aanbod! 🙂
Bedankt voor de antwoorden heren! Ik heb de andere sites bekeken en daar stonden inderdaad voor een lagere aanschafprijs de S6 op. Helaas was dit bij andere providers en haal het toch liever bij t mobile zelf.

Ik kan volgens mij vanaf begin december verlengen dus zal wel graag contact willen met de verkoopafdeling wat er te regelen is. Ook omdat ik nog zit te twijfelen tussen de nexus 6p en de s6 edge+, maar de nexus 6p is nog niet officieel verkrijgbaar via jullie site.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Beaunuts,

De Galaxy S6 Edge + en de Nexus 6P zijn allebei prachtige toestellen. Het is dus begrijpelijk dat je hier nog even over wilt nadenken. Helaas gaan wij de Nexus 6P niet leveren. Er uiteraard wel een kans dat deze door een derde partije wordt aangeboden in combinatie met een abonnement van ons.

Als je een keus hebt gemaakt, je kan verlengen en je wilt een mooi aanbod ontvangen dan kan je dit bij ons aangeven. Wij zorgen er dan voor dat je gebeld wordt door één van onze collega's. :)

Heb je in de tussentijd nog andere vragen of onduidelijkheden dan weet je ons te vinden.

Reageer