Beantwoord

Samsung Galaxy S7 edge verloren

• 9 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

hoi ik had een vraag,ik ben mijn mobiel verloren in de stadsbus,en ook meldingen gemaakt,maar ik zag een optie bij T-Mobile dat je ook een early renewal kan aanvragen,met eenmalige kosten van 71,12.
hoe moet ik dit regelen?nu betaal ik abonnements kosten voor een telefoon die ik niet meer heb.
met evt een early renewal zit ik niet met dubbele kosten voor een abonnement.

gr Chris
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 augustus 2017, 20:36

Hoi Chris, welkom op het klantenforum.

Balen dat je je telefoon verloren bent, hopelijk probeert de vinder je nog te zoeken via bijvoorbeeld jouw simkaartnummer.

Als je een Early Renewal afsluit, dien je eerst jouw huidige contract af te maken, daarna gaat de nieuwe verlenging van start. De telefoon krijg je wel direct, als deze op voorraad is. Je betaalt inderdaad niet dubbel, maar je zit wel direct nog 1 of 2 jaar langer vast aan de voorwaarden waar je nu mee akkoord gaat.

Je zou voor jezelf even na moeten gaan of dat het je waard is, wellicht heeft iemand in je omgeving tijdelijk een extra toestel te leen? Of is een tweedehands of een nieuw (evt. goedkoop) toestel een optie? Als medeklant kan ik niet inzien hoe lang jouw huidige abonnement nog loopt, dus ik kan alleen algemene tips geven. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Chris, welkom op het klantenforum.

Balen dat je je telefoon verloren bent, hopelijk probeert de vinder je nog te zoeken via bijvoorbeeld jouw simkaartnummer.

Als je een Early Renewal afsluit, dien je eerst jouw huidige contract af te maken, daarna gaat de nieuwe verlenging van start. De telefoon krijg je wel direct, als deze op voorraad is. Je betaalt inderdaad niet dubbel, maar je zit wel direct nog 1 of 2 jaar langer vast aan de voorwaarden waar je nu mee akkoord gaat.

Je zou voor jezelf even na moeten gaan of dat het je waard is, wellicht heeft iemand in je omgeving tijdelijk een extra toestel te leen? Of is een tweedehands of een nieuw (evt. goedkoop) toestel een optie? Als medeklant kan ik niet inzien hoe lang jouw huidige abonnement nog loopt, dus ik kan alleen algemene tips geven. 😉
dankjewel voor je reactie,ik heb al contact gehad met T-Mobile en ben toch voor early renewal gegaan,ik ben vrij zuinig op mijn telefoon en heb ook al een hoesje besteld ervoor het komt wel goed.
nogmaals bedankt voor je reactie en advies.

gr chris:)

Reageer