Beantwoord

Samsung tablet abonnement afgewezen

• 29 juli 2017
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Ik wilde vandaag een abbo afsluiten met 1 gig internet en en een tablet. Maar dat kan niet zeggen jullie. Ik kan maar 1 abbo krijgen. Vind ik een beetje vreemd gaat maar om 17.50 per maand extra.
icon

Beste antwoord door Hajar 31 juli 2017, 15:37

Hi Dolfinarium,

Bij het afsluiten van een tweede abonnement wordt er een kredietcheck gedaan. Blijkbaar kom jij in dit geval niet in aanmerking voor een tweede abonnement. Ik kan zelf niet zien wat de reden is, maar je kan dit zelf opvragen via dit afwijzingsformulier. Als wij het formulier hebben ontvangen, onderzoeken we wat de reden van de afwijzing is. Vervolgens kun je binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dolfinarium,

Bij het afsluiten van een tweede abonnement wordt er een kredietcheck gedaan. Blijkbaar kom jij in dit geval niet in aanmerking voor een tweede abonnement. Ik kan zelf niet zien wat de reden is, maar je kan dit zelf opvragen via dit afwijzingsformulier. Als wij het formulier hebben ontvangen, onderzoeken we wat de reden van de afwijzing is. Vervolgens kun je binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Reageer