Beantwoord

Service?

• 31 mei 2018
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon bezorgd gekregen na weer een verlenging van 2 jaar. Ik ben in de shop geweest om te verlengen (Capelle Koperwiek) en daar vond ik de service enorm tegenvallen. Ze hadden niet eens een demomodrl van de Iphone6 want "die was zwaar verouderd" zei hij. Mijn nieuwe telefoon instellen deed ie niet (doen ze in de KPN winkel wél voor je). Nee, het was ozo makkelijk hoor....pfff. Toestel was niet op voorraad dus per post. Contract werd heel rap doorgenomen, ik hoefde niks te tekenen. Met een raar gevoel ging ik naar huis.
Aan de deur moest ik op de laptop van de bezorger een krabbel zetten onder iets wat ik niet eens even kon doorlezen. Hij was overigens keurig op tijd.
Ik ben al járen en jaren klant bij jullie, maar bij deze verlenging heb ik een slecht gevoel. Vooral de service in de winkel vond ik echt waardeloos. Hij (Kaka heette hij) heeft me niet voorgelicht, niks laten zien, had blijkbaar geen zin om mij te helpen met mijn nieuwe telefoon, gaf mij geen voorlichting over de mogelijkheden van abonnementen. Ik stond eigenlijk na 5 minuten weer buiten en dat geeft mij een rotgevoel.
icon

Beste antwoord door David 1 juni 2018, 13:00

Hoi Baljeetje,

Nooit leuk om te lezen dat iemand een naar gevoel over heeft gehouden aan iets wat eigenlijk leuk hoort te zijn, namelijk verlengen met een gloednieuwe telefoon!

We willen natuurlijk dat onze service altijd en overal goed wordt ontvangen, dus de feedback nemen we ook zeker mee, zodat dit niet meer gebeurt. Het is wellicht mosterd na de maaltijd, maar je kunt altijd zelf aangeven nog even geduldig alles door te willen lezen of thuis nog even na wilt denken. Dan kun je op alle gemak je tijd nemen en heb je na afloop een beter gevoel na de verlenging. Dat neemt overigens verder niet weg dat de service ook top moet zijn, excuus dat dat niet het geval was bij jou!

Is er iets waar wij je op dit moment nog bij kunnen helpen? We zitten dan natuurlijk klaar voor je en helpen je graag verder! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
In Vlaardingen zijn ze een stuk klantvriendelijker.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Baljeetje,

Nooit leuk om te lezen dat iemand een naar gevoel over heeft gehouden aan iets wat eigenlijk leuk hoort te zijn, namelijk verlengen met een gloednieuwe telefoon!

We willen natuurlijk dat onze service altijd en overal goed wordt ontvangen, dus de feedback nemen we ook zeker mee, zodat dit niet meer gebeurt. Het is wellicht mosterd na de maaltijd, maar je kunt altijd zelf aangeven nog even geduldig alles door te willen lezen of thuis nog even na wilt denken. Dan kun je op alle gemak je tijd nemen en heb je na afloop een beter gevoel na de verlenging. Dat neemt overigens verder niet weg dat de service ook top moet zijn, excuus dat dat niet het geval was bij jou!

Is er iets waar wij je op dit moment nog bij kunnen helpen? We zitten dan natuurlijk klaar voor je en helpen je graag verder! 🙂

Reageer