Beantwoord

sim only aanvragen

Ik heb belangstelling voor het sim only abonnement Stel Samen. Voor € 10 altijd online en o.a. onbeperkt whatsappen en posten. 64kbps zou ruim voldoende zijn voor dit onbeperkte gebruik, dus zou een internetbundel niet echt nodig zijn. Mijn vraag is of ik dan wel op mijn smartphone mobiele gegevens aan moet hebben staan (buiten wifi-bereik)? Als dat zo is dan zal het dataverkeer dat op de achtergrond draait (of ik een app nou wel of niet gebruik) bij buiten wifi-bereik mij geld gaan kosten. Klopt dat????
icon

Beste antwoord door Bram 11 maart 2015, 20:56

Hoi Antoinette1956,

Heb je het over de nieuwe tarieven Stel Samen & Stel Bij of misschien de Basis Sim? Alleen in het eerste geval bij de Stel Samen & Stel Bij bundel heb je een startbundel die de kosten buiten de eventuele databundel die je afsluit opvangt. Je hebt dan een verbindingssnelheid van 64 kbps. Je hoeft natuurlijk geen datavundel af te sluiten. Alsnog heb je dan toch die startbundel en kost het internet je inderdaad niks. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Antoinette1956,

Heb je het over de nieuwe tarieven Stel Samen & Stel Bij of misschien de Basis Sim? Alleen in het eerste geval bij de Stel Samen & Stel Bij bundel heb je een startbundel die de kosten buiten de eventuele databundel die je afsluit opvangt. Je hebt dan een verbindingssnelheid van 64 kbps. Je hoeft natuurlijk geen datavundel af te sluiten. Alsnog heb je dan toch die startbundel en kost het internet je inderdaad niks. 🙂

Reageer