Beantwoord

Sim Only abonnement bij huidig abonnement afsluiten


Is het mogelijk een sim only abonnement bij het huidige abonnement af te sluiten, mogelijk om gezinsleden apart in een bundel te plaatsen en daarvan ook het verbruik etc te zien en te managen?
let op we zijn geen familybundel personen die elkaar dagelijks willen of moeten bellen.
icon

Beste antwoord door centaur 28 oktober 2015, 23:22

Je kan los sim only abonnementen afsluiten.
Je kan via jou My T-Mobile APP meerdere accounts toevoegen en daarmee managen.
Je moet daarvoor wel de inlog gegevens hebben van de simonly accounts.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Je kan los sim only abonnementen afsluiten.
Je kan via jou My T-Mobile APP meerdere accounts toevoegen en daarmee managen.
Je moet daarvoor wel de inlog gegevens hebben van de simonly accounts.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi mdinc64,

Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor het forum, welkom! :)

Goed dat je het even navraagt! Ik zie dat onze klantexpert centaur je al het juiste antwoord heeft gegeven (bedankt!). Als je een nieuw abonnement afsluit op jouw naam, krijg je hiervoor een apart klantnummer. De abonnementen zijn dan niet aan elkaar gekoppeld. Wel kun je, zoals Centaur al aangaf, als je inlogt met je eigen My T-Mobile account meerdere accounts toevoegen en beheren.

Heb je al een nieuw abonnement afgesloten? Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega van sales met persoonlijk advies en een mooi aanbod!

Ik hoor het graag van je!

Reageer