Beantwoord

Sim only abonnement met data grens

• 1 februari 2017
  • 11 reacties
  • 174 Bekeken

Als ik voor mijn zoon een sim only abonnement afsluit met bv 150 belminuten, 250MB, en 100smsjes, kan dan het internettegoed automatisch geblokkeerd worden als hij over zijn MB's is, om er voor te zorgen dat hij niet voor torenhoge kosten komt te staan?

Groetjes monique
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 februari 2017, 13:21

Hoi Monique, welkom op het klantenforum.

Afhankelijk van de voorwaarden van het abonnement wordt het internet sowieso gestopt of supertraag na het verbruiken van de bundel.

Via de instellingen van de telefoon zelf zou er eventueel een limiet in te stellen zijn, maar ik gok zelf dat het niet nodig is. 😉 Als ik zo kijk naar de dingen die je noemt, ben je aan het kijken naar een Basis Sim Only, bij dat type abonnement stopt het internet automatisch wanneer de bundel is verbruikt. Let wel op dat dit echt alleen voor de internetbundel geldt: bellen en sms'en buiten de bundel is wel mogelijk. Meer info over Basis Sim vind je op deze pagina.

Nog een aanvullende tip: als je een T-Mobile Samen groep aanmaakt met je zoon, dan kunnen jullie in ieder geval onderling gratis bellen. Meer info hierover vind je op deze pagina.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi Monique, welkom op het klantenforum.

Afhankelijk van de voorwaarden van het abonnement wordt het internet sowieso gestopt of supertraag na het verbruiken van de bundel.

Via de instellingen van de telefoon zelf zou er eventueel een limiet in te stellen zijn, maar ik gok zelf dat het niet nodig is. 😉 Als ik zo kijk naar de dingen die je noemt, ben je aan het kijken naar een Basis Sim Only, bij dat type abonnement stopt het internet automatisch wanneer de bundel is verbruikt. Let wel op dat dit echt alleen voor de internetbundel geldt: bellen en sms'en buiten de bundel is wel mogelijk. Meer info over Basis Sim vind je op deze pagina.

Nog een aanvullende tip: als je een T-Mobile Samen groep aanmaakt met je zoon, dan kunnen jullie in ieder geval onderling gratis bellen. Meer info hierover vind je op deze pagina.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. 🙂
Hi!

Bedankt voor je snelle reactie, klinkt goed! Wat zijn de aansluitkosten en is nummerbehoud bij jullie gratis?

Groetjes
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Mootjuuuhhh,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom. :)

We voorzien je graag van alle benodigde informatie. Vind je het goed als één van onze collega's je belt met een mooi aanbod? Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best bereikbaar bent!
Hoi!

Ik weet wat ik wil, dus ik kan net zo goed zelf via internet bestellen neem ik aan, tenzij ik veel voordeliger uit ben als ik telefonisch bij 1 van je collega's bestel
Hoi!Ik weet wat ik wil, dus ik kan net zo goed zelf via internet bestellen neem ik aan, tenzij ik veel voordeliger uit ben als ik telefonisch bij 1 van je collega's bestel

Het kan soms wel eens handiger zijn als ze je bellen. Wil niet zeggen dat je echt voordeliger uit bent, maar je weet het nooit. Je kunt je altijd laten bellen toch 🙂
Hoi!

Bedankt voor het aanbod, maar ik bestel dan liever via internet,

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mootjuuuhhh,

Ik zie dat het inmiddels is gelukt met het bestellen van een abonnement voor jouw zoon! Hij zal vast heel blij zijn met zo'n lieve moeder! 🙂 Als zijn abonnement bij ons is geactiveerd, kun je ook nog Vriendenkorting aanvragen. Dat kan via deze pagina. Jullie ontvangen dan allebei eenmalig 25 euro factuurkorting, leuk meegenomen toch? En zoals Kaassausje al aangaf kun je straks ook een T-Mobile Samen groep aanmaken. Allemaal leuke voordelen!

Alvast veel plezier toegewenst met het nieuwe abonnement voor jouw zoon! En als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust hier op het forum!
Hoi!

Ja! Het is gelukt, hij is er superblij mee! Ik had zelf nog niet aan de vriendenkorting gedacht, dus dat is zeker mooi meegenomen! De groep heb ik al aangemaakt, daar hoef ik hem alleen nog maar bij aan te melden
Bedankt voor jullie attente reacties en goede service!

Groetjes Monique
Heel veel plezier! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monique,

Leuk om te lezen dat hij er zo blij mee is! 🙂 Nogmaals veel plezier ermee!

Reageer